Πέμπτη 29 Ιουλίου 2021

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Καλά είμαι άνθρωπέ μου, αλλά με όσα μεταφέρεις δεξιά κι αριστερά, με πούστικο τρόπο και ως η χειρότερη κουτσομπόλα της Εύβοιας, μάλλον θα χρειαστεί να προσέχεις ιδιαίτερα "τις λακκούβες" που έχει στα δικά σου στέκια.
Ο μπάρμπα Στέλιος, δεν έχει τέτοια στέκια, ούτε αφεντικά για να τρέχει από πίσω τους.
Το ποδόσφαιρο γυναικών καλέ μας άνθρωπε, δεν μπορεί να πάει μπροστά, ούτε με "κουδουνίστρες" ούτε με αυτούς που είναι γνωστοί ως γκαφατζήδες στην ποδοσφαιρική πιάτσα.
Κάνε λιγάκι υπομονή και θα διαπιστώσεις πως το ποδόσφαιρο γυναικών θ΄ ανέβει επίπεδο, όταν ......μετά τον ΠΑΟΚ και τον ΑΡΗ, μπούνε στο παιχνίδι ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ, ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ, η ΑΕΚ και άλλες μεγάλες ομάδες.
Τότε θα είναι που θα ξεχωρίσουν οι πρωταγωνιστές και οι κομπάρσοι, αλλά και αυτοί που θα είναι παράγοντες και όχι ψωνάρες.
Ο μπάρμπα Στέλιος, σύντομα, πολύ σύντομα θα γράψει αυτά που κάποιοι δεν θα ήθελαν να διαβάσουν.
Τα ξέρουν, αφού αυτοί τα δημιούργησαν και μετά πλήρωσαν πολλούς για να τα καλύψουν και φυσικά επιστράτευσαν συγγενείς για να έχουν το πάνω χέρι
Καλέ μου άνθρωπε λες πολλά και ελπίζω να μην ενοχληθείς που θ΄ αρχίσω να λέω κι εγώ.
Η διαφορά θα είναι πως εγώ θα λέω αλήθειες, ενώ εσύ λες ψέματα.