Τετάρτη 28 Ιουλίου 2021

Δημήτρης Ελευθεριάδης: Θέλω να ανακοινώσω το τέλος της συνεργασίας μου με τον Εθνικό Πειραιώς.

Σήμερα ενημερώθηκα πως είναι υπαρκτή η πρόταση επενδυτή για το τμήμα του γυναικείου ποδοσφαίρου ο οποίος έχει διαφορετικά σχέδια για τη λειτουργία της ενώ έχει επικοινωνήσει ήδη με προπονητές για τη συνέχεια της.
Η αποχώρηση μου λοιπόν είναι μονόδρομος ώστε να διευκολύνω τη διαδικασία.
Τρία χρόνια πριν ανέλαβα τη δημιουργία γυναικείας ομάδας και ακαδημίας ποδοσφαίρου στον ιστορικό σύλλογο.
Είχα την τιμή - πέρα από (συν)δημιουργός του τμήματος γυναικείου ποδοσφαίρου και της Ακαδημίας του, της ομάδας futsal και ως προπονητής τους όλα αυτά τα χρόνια  - να με εμπιστευτούν οι υπεύθυνοι του συλλόγου και στις ακαδημίες ως προπονητή τμημάτων των αγοριών αλλά και με συνεργασία στην ανδρική ομάδα ως μέλος του τεχνικού τιμ.
Όπως έδωσα την ψυχή μου, με όλες μου τις δυνάμεις για το σύλλογο εργαζόμενος σκληρά κάθε μέρα και.... όλες τις ώρες έτσι ακριβώς με όλη μου την καρδιά μου εύχομαι μόνο επιτυχίες στους ανθρώπους που θα αναλάβουν και στο νέο προπονητή που θα συνεχίσει.
Να φτάσουν ψηλά το τμήμα όσο η ένδοξη ιστορία του και πιο ψηλά σε κατηγορία και κατάσταση  από αυτή που καταφέραμε εμείς.
Αποχωρώ υπερήφανος γιατί αυτό που υποσχέθηκα όταν ανέλαβα την ευθύνη το τήρησα. 
Αφήνω από το πόστο μου πέρα από τη δημιουργία της και μια ομάδα με οργάνωση, δουλειά κυριολεκτικά μέχρι την τελευταία μέρα, προγραμματισμό, μικρά κορίτσια που φέρουν με χαρά το σήμα. Και έργο.
Τέτοιο που αποτέλεσε θέλγητρο και κίνητρο για ανθρώπους να επενδύσουν.
Τόσο που αποτελεί βάση και εγγύηση για την ασφαλή  συνέχεια της ομάδας.
Και χώρο αρκετό από λάθη επίσης  για να δημιουργήσουν και να βελτιώσουν.
Έζησα μεγάλες στιγμές με αγάπη από τους ανθρώπους του και τον κόσμο και μόνο καλό έχω να πω.
Αισθάνομαι πως κέρδισα με την παρουσία μου στην μεγάλη οικογένεια το δικαίωμα της επιλογής  να δηλώνω κι εγώ Εθνικός - συνειδητά σε αυτή την ηλικία πλέον - ας γεννήθηκα ως παιδί οπαδός άλλης ομάδας λόγω προσφυγικής καταγωγής.
Ως επαγγελματίας στο χώρο σύντομα θα ενημερώσω για τη δική μου συνέχεια.
" Μαζί σου Εθνικάρα στα ουράνια ".