Σάββατο 21 Αυγούστου 2021

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Καλημερούδια αγαπητέ μας κύριε και να είσθε πάντα καλά στην υγεία σας, γιατί κι αυτό έχει την σημασία του. Εμείς θα στέλνουμε πάντα τις ευχές μας, αφού είναι και δωρεάν, ενώ σίγουρα δεν είναι δωρεάν η ευχή της ΕΠΟ, με την οποία ζητούν να πληρώσετε τις 70.000 περίπου ευρώ, γιατί όπως λένε τα χρωστάτε, ενώ κάνατε σωστή διαχείριση!!!! 
Αλήθεια τι έγινε με τον διπλωματούχο προπονητή που πιέσατε να υπογράψει συμφωνητικό με ομάδα στην οποία δεν είναι προπονητής;;;;;
Τώρα μας προέκυψε και η μη υποχρέωση των ομάδων να παίζουν φιλικά με διαιτητές που θα ορίζει..... η Επιτροπή Διαιτησίας.
Εγώ πάντως δεν σας κρύβω πως μου τηλεφώνησε προπονητής ομάδας και μου είπε: "Μπάρμπα Στέλιο, έρχεσαι να σφυρίξεις ένα φιλικό που έχω την Κυριακή; μας είπανε πως δεν είναι απαραίτητο να έχουμε εν ενεργεία διαιτητές".
Καλέ μου φίλε πολύ ευχαρίστως αλλά με προϋποθέσεις. Θέλω τουλάχιστον και έναν βοηθό διαιτητή και αυτός να είναι ο Σέγκος, για να με διορθώνει και να με καθοδηγεί. Θα τον έχω σε ενδοεπικοινωνία.
Πάντως έχει πλάκα. Τα φιλικά χωρίς διαιτητές!! Θα δείτε πως το νέο σύστημα που θέλει να εφαρμόσει ο οικονομολόγος, θα λέει πως για να μειωθούν τα έξοδα των ομάδων, στους αγώνες δεν θα υπάρχουν διαιτητές, αλλά θα είναι ο προπονητής της γηπεδούχου ή της φιλοξενούμενης ομάδας, μετά από κλήρωση!!!!
Ο προπονητής θα πρέπει να είναι οπωσδήποτε διπλωματούχος και να ξέρει από πρώτες βοήθειες!!!