Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2021

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Ο μπάρμπα Στέλιος, έχει μάθει να γράφει αλήθειες, να μην είναι διπρόσωπος, να μην λέει άλλα στον έναν και άλλα στον άλλον και να μην κάνει κωλοτούμπες.
Δεν έχει ανάγκη από πελάτες, για να λέμε ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, γιατί δεν έχει κάποιο μαγαζί. 
Φίλε ήρθαν να σου κάνουν παράπονα ποιοι;
Αυτοί που έθαβαν εσένα γιατί τους είχες χαλάσει την σούπα;
Είσαι ποδοσφαιρόφατσα και δεν θα σου κάνω εγώ μαθήματα.
Για ποιους παράγοντες μου μιλάς;
Μήπως γι΄ αυτούς που ....τραγουδούσαν το "Γιώργο Θεέ, κάνε μας ΠΑΕ";
Μήπως γι΄ αυτούς για τους οποίους ο φ΄λος σου ο Γιάννης είχε μιλήσει και είχε αποκαλύψει τον ρόλο τους; Ήσουν ή δεν ήσουν γνώστης όλων αυτών;
Εσύ δεν τους χαρακτήρισες πουλημένους;
Αυτοί έχουν την φιλία στο γόνατο, όπως λέει κ ο λαός.
Ο μπάρμπα Στέλιος φίλε δεν σου είπε ποτέ ψέματα. 
Ότι είχε να σου πει σου το έλεγε.
Αυτοί όλοι τους είναι για τον "......... καβάλα".
Αρκετά τους σεβάστηκα. 
Έχω υποχρέωση να τους πάω μέχρι το τέλος, για να προστατέψω την οικογένειά μου και θα το κάνω.
Ο μπάρμπα Στέλιος δεν είναι ούτε δήθεν μεγαλοεπιχειρηματίας, ούτε μπορεί να νοικιάζει πολυτελή αυτοκίνητα, ούτε να πληρώνει για να έχει δίπλα του κλακαδόρους και παπαγαλάκια, κυρίες για λεζάντα, ούτε να νοικιάζει ανθρώπους, ούτε να έχει θαμμένα στο σεντούκι χρήματα για να ψάχνει τρόπους να τα διακινήσει.
Το μόνο του περιουσιακό στοιχείο, είναι η οικογένειά του και αυτή πρέπει να την προστατέψει και αυτό κάνει.
Καλέ μου φίλε, σε πάω, αλλά δεν τους πάω με τίποτα.
Τους σεβάστηκα και ποτέ δεν αναφέρθηκα στα προσωπικά τους. Ποτέ μα ποτέ δεν έμπλεξα τα οικογενειακά τους.
Δεν θα τους επιτρέψω για κανέναν λόγο να απειλούν ανθρώπους.
Ξέρω και ξέρουν πως τα ξέρω όλα. Τους έχω λοιπόν και καιρός είναι να μαθευτεί όλη η αλήθεια, για τον καθένα τους.