Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2021

Κράτησα τον λόγο μου


 -Καλησπέρα, καλέ μου φίλε και ξέρεις την θέση και την απόφασή μου.
Κράτησα τον λόγο μου και πλέον ο χρόνος τελείωσε.
Ήταν η τελευταία φορά που δεν σου είπα όχι. Επειδή ξέρεις πως δεν κάνω κωλοτουμπες, δεν θα ήθελα να σε στενοχωρήσω, γι' αυτό θα λέμε μόνο τα.... δικά μας.
Διαπίστωσες πως σέβομαι εκείνους που αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους και ξέρουν να ζητούν συγνώμη.
Ο καθένας επιλέγει τους συνεργάτες του και καλά κάνει. Πρέπει όμως για να πετύχεις στόχους, να μπορείς να ελέγχεις τα πάντα και τους πάντες.
Όταν για διάφορους λόγους δεν μπορείς να το κάνεις μοιραία θα είσαι στην κατηγορία τους.
Εγώ λοιπόν κρατώ αποστάσεις από τον φίλο σου κι ας βγω χαμένος.
Καλύτερα χαμένος παρά προσκυνημενος.
Όσο για τους τύπους που συκοφαντούν και απειλούν, θα πάρουν απαντήσεις και σύντομα.