Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2023

"ο μπάρμπα Στέλιος"

  - Τι κι αν είναι Παρασκευή,τι κι αν ο μήνας έχει 13;
Εγώ είμαι Σαββατογεννημένος και δεν τα φοβάμαι αυτά.
Φανταστείτε τι θα λένε αυτοί που έχουν γεννηθεί Παρασκευή και 13!!!!!!
Πάμε παρακάτω τώρα κι αφήστε τα αυτά.
Λοιπόν το πήρα απόφαση.
Θα αναλάβω τον ρόλο του ψεύτη και του παπαγάλου γυναικείας ομάδας.  Δεν μου λείπει τίποτα και πάντως δεν θα είμαι..... χειρότερος από κάποιους άλλους.
Με τις κυρίες θα τα πάμε καλά αφού τόσα χρόνια έχω 4 στο σπίτι και είμαι ακόμη ζωντανός.
Προπονητές φίλους έχω οπότε δεν θα έχουμε πρόβλημα, φροντιστή ελπίζω να μην μου αρνηθεί ο κύριος Ντίνος Λύκος, γενικό αρχηγό έχω κι ελπίζω να μην μου την κάνει, οπότε είμαστε κομπλέ.
Φιλάθλους δεν ξέρω αν έχουμε, αλλά αν έρθουν αυτοί που δεν με γουστάρουν, αλλά με διαβάζουν από το πρωί μέχρι το βράδυ, το γήπεδο θα γεμίσει και θα κάνουμε αίτημα στην αγαπητή κυρία Αϊδίνη και τον αγαπητό κύριο Γκούνη, ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία κατασκευής νέας κερκίδας για να χωρέσουμε.
Για να το ξεκαθαρίσουμε, εμείς ως ομάδα θα παίξουμε στο στάδιο της Χαλκίδας κι ας είμαστε σε μικρή κατηγορία.
Δεν θα είναι τις Κυριακές ένας τυπικός αγώνας ποδοσφαίρου.
Θα είναι μεγάλο πολιτιστικό γεγονός.
Δεν θα ζητάμε να παίξουμε απλά τον αγώνα στο στάδιο.
Θα το ζητάμε για το πολιτιστικό γεγονός, μέρος του οποίου θα είναι και ο αγώνας.
Κύριε Φώτη εσείς τώρα θα πιστέψετε πως παίρνω ληγμένα η κάποιος μου έφερε χόρτο από την Καλαμάτα!!!!!!
Ησυχάστε τίποτα από αυτά δεν συμβαίνει.
Κάνωκι εγώ παιχνίδι....