Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2024

Καλημέρα

 - Φίλες και φίλοι αναγνώστες, καλή σας μέρα και να είσθε καλά στην υγεία σας. Φτάσαμε στις 5 μέρες και την σημερινή και αυτό δεν αλλάζει. Την Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου  θα σας αποχαιρετήσουμε ως apopsignomi και να είσθε σίγουροι πως θα βρεθούμε στο σύντομο, πολύ σύντομο μέλλον. Μπορεί το apopsignomi να μείνει μέσα στο λιμάνι μας, αλλά δεν θα το ξεχάσουμε ποτέ, αφού μας συνόδευσε.... αυτά τα 16 προηγούμενα χρόνια.

- Δυστυχώς τις τελευταίες μέρες, ένα πρόβλημα υγείας που εδώ και αρκετό καιρό έχω, επιδεινώθηκε και με δυσκολεύει αρκετά, ακόμη και στο περπάτημά μου. Έσφιξα τα δόντια και θα συνεχίσω μέχρι την Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου, όπως σας έχω υποσχεθεί, έχοντας πάντα μαζί μου την αγάπη των δικών μου ανθρώπων.

- Δημόσια δηλώνω πως μετά την Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου, "αλλάζω". Αγκαλιάζω τους δικούς μου ανθρώπους και καθαρά θα σταθώ δίπλα τους, γιατί τους χρωστάω πολλά. Τέλος η ανοχή προς τρίτους και στην κοροϊδία. Το αυτός είναι δικός μας, πέθανε.

- Ότι είχα να δώσω στην πολιτική, στο κόμμα, αλλά και στους αυτοδιοικητικούς το έδωσε και ευτυχώς, δεν χρειάσθηκε να βολευτώ σε μια θέση στα γραφεία τους και έτσι σήμερα μπορώ "να αλλάξω" και να μην έχω υποχρέωση να "τους ξεσκονίζω" ή να τους καλύπτω.

- Όποιος πολιτικός ή αυτοδιοικητικός ομοϊδεάτης μου, έχει παράπονο από την δική μου στάση, να βγει να το πει δημόσια και να του ζητήσω συγνώμη, αφού γράψω την άποψή μου.