Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2024

Υπάρχει αχτίδα φωτός

Ο κ. Γιώργος Στούπας είναι εδώ. Διαβάστε τι έγραψε: 

Γιώργος Στούπας
Το Σάββατο 3-2-2024 παραβρέθηκα στην κοπή πίτας της Ακαδημία Ποδοσφαίρου Ψαχνών 2021 . Όταν μου προτάθηκε από τους διοικούντες να με τιμήσουν, η πρώτη μου σκέψη ήταν αρνητική. Σαν μνημόσυνο μου φάνηκε (κακώς). Η δεύτερη μου όμως σκέψη ήταν πιο ήρεμη και ξεκάθαρη. Κατάλαβα ότι δεν έχω το δικαίωμα να προσβάλλω ανθρώπους και σωματεία, πόσο μάλλον όταν το συγκεκριμένο σωματείο προέρχεται από τη δημιουργία της ακαδημίας το 2018 του Α.Ο.ΗΡΑΚΛΗΣ ΨΑΧΝΩΝ. Κάτω από αυτό το πρίσμα λοιπόν πήγα....και εξεπλάγην !!!!!! Σε ένα τόπο που μυρίζει ναφθαλίνη, και παρουσιάζει.... νεκροφάνεια έστω σε λανθάνουσα μορφή, είδα ζωή , είδα ελπίδα, είδα σφυγμό!!!!! Συγχαρητήρια σε όλους για τη δουλειά που γίνεται και για την άρτια εκδήλωση. Πόσο δε μάλλον όταν αυτή ήταν ουσιαστικά αφιερωμένη στον Α.Ο.ΗΡΑΚΛΗΣ ΨΑΧΝΩΝ. Παρότι λοιπόν κατά καιρούς εισέπραξα συμπεριφορές και αντιδράσεις (έστω και από λίγους ασήμαντους)  που μου προκάλεσαν άσχημα συναισθήματα, η συγκεκριμένη εκδήλωση με γέμισε συναισθηματικά και με κάνει να δηλώσω ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ. 

Είμαι εδώ ως ενεργός συμπαραστάτης και συντεταγμένος σε οποιαδήποτε σοβαρή προσπάθεια αναγέννησης του ποδοσφαίρου των ΨΑΧΝΩΝ ,δηλαδή του  ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ...γιατί ΗΡΑΚΛΗΣ και ΨΑΧΝΑ είναι έννοιες συνυφασμένες και ουσιαστικά ταυτόσημες.
Άλλωστε δεν είναι τυχαίο όπως βλέπετε και στη 2η φωτογραφία ότι και τα παιδιά του Λυκείου Ψαχνών επέλεξαν για την ποδοσφαιρική τους στολή τα χρώματα της ομάδας μας ...και ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ!!!!!!
Αποτελούν αυτά τα παιδιά εμπόδιο στην προσπάθεια λησμονιάς και λήθης κάποιων και στην αποδόμηση της ιστορίας και της ύπαρξης της ομάδας.  
Καιρός υπάρχει......ΣΕΙΡΑ ΣΑΣ.......