Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2024

ο μπάρμπα Στέλιος

 - Ένας ένας κυρίες και κύριοι για να σας προλαβαίνω, γιατί έτσι που το πάτε, δεν προλαβαίνω να απαντώ στα τηλεφωνήματά σας και δεν θέλω παρεξηγήσεις.
Καλά παιδιά είναι όλοι και θα έπρεπε να δείξετε το ίδιο ενδιαφέρον και για μένα όταν οι 13 υπέγραψαν το να με "τελειώσουν".
Τώρα .....γιατί δείχνετε τόσο πολύ ενδιαφέρον και λέτε πως ο τάδε είναι καλό παιδί;
Όποιος είναι καλό παιδί, δεν έχει να φοβηθεί τίποτα και θα αποδείξει πως δεν λέω εγώ την αλήθεια.
Το έχω ξαναγράψει πολλές φορές, αλλά πάρτε ακόμη μία, για να μην το ξεχνάτε. "ο βρεγμένος την βροχή δεν την φοβάται".
Αυτοί οι οποίοι παριστάνουν πως είναι κάτι άλλο από αυτό που δείχνουν, αυτοί οι ατσαλάκωτοι που λέω εγώ, ήρθε η ώρα να βγούνε στο φως.
Ας μην κρυβόμαστε. Δεν μου άρεσε αυτή η εξέλιξη, γιατί δεν έχω μάθει, να οδηγώ ανθρώπους στο εδώλιο και στον έλεγχο από κάθε εξουσία.
Αναγκάστηκα όμως γιατί έβαλαν στόχο όχι μόνο εμένα προσωπικά, αλλά την δουλειά μου και την οικογένειά μου.
Πάμε λοιπόν τώρα, να βρεθούμε εκεί που θα δώσουμε εξηγήσεις και αποδείξεις.
Αφήστε λοιπόν τα τηλεφωνήματα προς εμένα, και τηλεφωνήστε στα καλά παιδιά όπως τα λέτε.