Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

ΦΩΤΗΣ ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΜΥΝΗΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ (ΓΝΩΣΤΗ)

Είμαι ο Φώτης Ν. Παπουτσής και ευτυχώς για εμένα δυστυχώς ίσως για κάποιους, γεννηθήκα άντρας και ως εκ τούτου, όταν στέλνω μυνήματα προς δημοσίευση οπουδήποτε, στηρίζω τα γραφόμενα μου εννυπόγραφα.
Κατ΄ αρχήν μία διευκρίνηση:
Δεν αναφέρθηκα εγώ σε κανενός κ. Μπαρίτα ή κ. Μάλλιαρη χρέη. Εγώ απάντησα σε δημοσίευση της σελίδας σας, περι αποχώρησης μου απο την.....
 υποψηφιότητά μου για το Δ.Σ. του Ευβοικού Αγ. Νικολάου τους λόγους οι  οποίοι, με οδήγησαν στην απόφαση αυτή. Ένας από τους λόγους λοιπόν, ήταν και το χρέος του Ευβοικού, το οποίο ανέρχεται σε  4,500 ευρώ και καλείται η νέα διοίκηση να καλύψει όπως επίσημα προέκυψε κατά την Γ.Σ. του Συλλόγου, στις 30/06/10.
Ότι αφόρα στο σημερινό δημοσίευμα σας,το οποίο σαφέστατα με φωτογραφίζει και άρα υποχρεώνομαι να ασχολήθω και όχι να απαντήσω, θα αρκεστώ στο εξής:
Έμαθα και νόμιζα εώς σήμερα ότι είχα συνεργαστεί στα Δ.Σ. τα οποία στο παρελθόν έχω στελεχώσει, με άντρες όπως έγω, μιας και δεν θυμάμαι κάποια γυναικεία φιγούρα σε κάποιο συμβούλιο που συμμεμετείχα.
Όταν, ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ (και γνώστης?) ή εσείς κ. Γκάρα, που είστε υπεύθυνος για την ιστοσελίδα, αποφασίσετε να δημοσιέυσετε σχόλια για το πρόσωπό μου εννυπόγραφα, θα λάβετε και τις αντοίστιχες απαντήσεις, διευκρινήσεις ή ότι άλλο χρειαστεί.
Έως τότε ας συνεχίσετε να δημοσιεύετε, οποιεσδήποτε κατινιές κακεντρέχιες και ανακριβές σχόλια κομπλεξικών και θρασύδειλων ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ με ψευδώνυμα.Θα σας παρακαλούσα μόνο.....ανεξαιρέτως.

Με εκτίμηση
Φώτης Νικ. Παπουτσής

ΣΧΟΛΙΟ: ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΟΥΤΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ Η ΕΚΠΛΗΞΗ ΜΟΥ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΑΝΤΡΙΛΙΚΙ. ΥΠΟΤΙΜΑΤΕ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ.
ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΕΙΡΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΠΕΡΙΦΗΜΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ.
ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΡΑΣ.
ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΟΥΤΣΗ ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΤΩΡΑ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΙΣΩ ΠΩΣ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΑΝΩΝΥΜΑ ΓΡΑΨΑΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΚΟΥΣΘΗΚΕ ΣΤΗΝ Γ.Σ. ΤΟΥ ΕΥΒΟΪΚΟΥ. ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΩ;
ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΟΥΤΣΗ ΞΕΡΕΤΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΝΥΜΟΣ Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ. ΑΥΤΟ ΛΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο κ. ΡΟΚΑΚΗΣ ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΛΑΘΟΣ.
ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ. Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ.
Ο κ. ΜΠΑΡΙΤΑΣ, Ο κ. ΜΑΛΙΑΡΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥΣ, ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΤΟΝ ΕΥΒΟΪΚΟ ΣΤΗΝ Α1 ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΟΥΝ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ.
ΤΩΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗ Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ.
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΑΝ, ΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΗΛΑ, ΕΙΜΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΠΩΣ Η ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ Δ.Σ.