Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

ΜΗΝΥΜΑ

Επειδή κάποιοι κύριοι έχουν καλή πληροφόρηση και ξέρουν ποιοι γράφουν το ΑΘΛΟΡΑΜΑ Εύβοιας και πως εγώ είμαι ένα τίποτα στην εφημερίδα ή μια γλάστρα, τους ευχαριστώ πολύ και να ξέρουν πως ο πληροφοριοδότης τους, μπορεί να τους λέει αυτό που θέλουν ν΄ ακούσουν, αλλά εγώ δεν είχα ποτέ την ανάγκη να .....
έχω κάποιον ρόλο στο ΑΘΛΟΡΑΜΑ Εύβοιας και στην όποια εφημερίδα. Θα έπρεπε να τους πει ο κύριος αυτός πως υπάρχει στην εφημερίδα η παραίτησή μου και θα μπορούσε να αναλάβει ο ίδιος την εφημερίδα και να απαλλαγώ εγώ!!
Είμαι λοιπόν έτοιμος να βοηθήσω τον κύριο αυτόν ν΄ αναλάβει την εφημερίδα και πιστεύω πως θα τα καταφέρει με την βοήθεια και των φίλων του ραδιοφωνατζήδων!!!
Επειδή αυτή η λάσπη πέφτει από  την πρώτη μέρα, είναι καιρός να μπούνε κάποια πράγματα στην θέση τους.
Να ξέρει πάντως αυτός ο κύριος, πως ρουφιάνοι υπάρχουν παντού και τίποτα δεν μένει κρυφό!!