Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Για να δώσω μια τελευταία απάντηση σε όλους, θα γράψω πως εγώ όταν κάνω λάθος ζητώ συγνώμη και δεν κατεβάζω αναρτήσεις, ούτε τις διορθώνω.
Φτάνει όμως μέχρι εδώ. Όποιος έχει να μου πεί κάτι ας το γράψει. Δεν φοβάμαι την αλήθεια και ξέρω ν΄αντιμετωπίζω καταστάσεις. Δεν είναι δυνατόν να....
γράφω κάτι και ν΄ ανοίγει ένας χορός τηλεφωνημάτων.
Γνωρίζω το πρόσωπο το οποίο κατευθύνει τα νήματα εναντίον μου, αλλά ποτέ δεν τον φοβήθηκα και το ξέρουν και οι πέτρες. Εγώ δεν είμαι κωλοτούμπας.Οτι γράφω μπορώ να το αποδείξω.
Όποιος λέει κάτι να μην το παίρνει πίσω. Να βρεί την δύναμη να το υπερασπισθεί.
Κύριοι, δεν είναι όλοι ίδιοι, αλλά από την στιγμή που είναι συνεργάτες και ανέχονται τις βλακείες, δεν θα μείνουν στο απυρόβλητο.
Εγώ αν είχα συνεργάτη με τόσα κόμπλεξ, θα τον είχα στείλει.
Αυτή είναι η δική μου άποψη.