Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

Η απάντηση

Οφείλω μια απάντηση στους συντελεστές των αθλητικών εκπομπών του ΕΥΡΙΠΟΥ 90.
Κύριοι κανένα πρόβλημα δεν είχα και δεν έχω με τους περισσότερους από εσάς.
Ξέρετε πολύ καλά πως το παραμικρό δεν είχε συμβεί, μέχρι την ώρα που κάποιοι κύριοι ήρθαν στον ΕΥΡΙΠΟ 90 και έγιναν συνεργάτες σας.
Προσωπικά γνωρίζω πολύ καλά τους στόχους τους και θα τους μάθετε σύντομα κι εσείς, αφού θα κάνουν σύντομα το επόμενο ¨λάθος¨.
Οι ύβρεις και η λάσπη προς το πρόσωπό μου, με ....
βοηθάει αρκετά αλλά να δούμε πόσο θ΄ αντέξουν οι ίδιοι αν εγώ αρχίσω να ρίχνω λάσπη στον ανεμιστήρα.
Για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις, κανένα πρόβλημα δεν έχω με τους κυρίους Δαλιάνη, Πίσχινα, Λαϊνιώτη, Ροκάκη.
Κανένα πρόβλημα δεν έχω και με τον κύριο Αβερκιάδη, ο οποίος όμως έχει την ευθύνη για τα πρόσωπα τα οποία εξ αιτίας του βρέθηκαν μετά από πολλές κωλοτούμπες στον ΕΥΡΙΠΟ 90.
Κύριοι, εγώ δεν θα απαντώ με υπονοούμενα. Θα γράφω ονοματάκια και γεγονότα.
Ειλικρινά, δεν θα κάνω πίσω και εύχομαι να συνεχίσει ο ΕΥΡΙΠΟΣ 90, τις αθλητικές εκπομπές όπως τις έχει προγραμματίσει.
Θα μου επιτρέψει όμως η διοίκηση του ΕΥΡΙΠΟΥ και οι υπεύθυνοι των αθλητικών εκπομπών, ν΄ αποδείξω στους κυρίους Νικολάου και Τριφωνίδη ποιός ειναι ¨ΤΙΠΟΤΑ¨ και στους κυρίους Κατσαρό και Κατσαμάγκο ποιός θα χρειασθεί τον κουμπαρά του ΕΥΡΙΠΟΥ!!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ και αλλάξτε την θέση του ανεμιστήρα!!