Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

ΜΗΝΥΜΑ

Κράτα τον κουμπαρά σου Νικολάκη, θα χρειασθεί να δίνεις κάτι σε κανέναν ταξιτζή!!!
Νικολάκη, εγώ έχω τον κ. Χατζή αφεντικό και μου δίνει 150 κάθε βδομάδα!!!
Όπως βλέπεις εγώ δεν κρύβω κάτι, γι΄ αυτό και δεν ....
κάνω πίσω. Εσύ και οι δικοί σου, ρίχνετε λάσπη στον ανεμιστήρα.
Τώρα Νικολάκη, θα δούμε ποιός θ΄ αντέξει. Όσο για τον κύριο ο οποίος το πρωί πέταξε την κοτσάνα του, δεν θα γράψω κάτι. Ας βάλει το ταξίμετρο να γράφει με διπλή ταρίφα και θα του στείλω τον λογαριασμό!!
Τον κ. Τρυφωνίδη, δεν τον έχω ενοχλήσει ποτέ και είχα άλλη γνώμη. Ας ρωτήσει τον κύριο Δαλιάνη και θα μάθει. Θα περιμένω το δικό του μήνυμα και θα τα ξαναπούμε.
Νικολάκη, εσύ θα κάνεις αυτό που κάνεις πάντα και το οποίο το λέει ο φίλος σου. Δεν θα τελειώσεις ποτέ αυτό που ξεκίνησες.
Περιμένω να δω Νικολάκη, πόσοι θα μείνουν μαζί σου και θα τα πούμε.