Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

ΔΙΚΑΙΩΣΗ!!!

Ο ΕΥΡΙΠΟΣ 90 ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ 
Ο ΕΥΡΙΠΟΣ 90 ΠΑΕΙ ΠΑΝΤΟΥ!!!!!!!!!!

Ο Εύριπος 90  την Τετάρτη 24 /10 και στις 14.30 θα μεταδώσει σε.... αποκλειστική και  ζωντανή σύνδεση με το στάδιο Καρδίτσας το παιχνίδι Κυπέλλου Ελλάδας ανάμεσα στην ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ - ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ . 
Ο Νίκος Κατσαμαγκος και ο Αγης Λαινιωτης θα βρίσκονται μαζί με τον ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ και θα σας μεταφέρουν λεπτό προς λεπτό την εξέλιξη του αγώνα .Στο φωτορεπορτάζ ο Ευάγγελος Κατσαρός
Ο Εύριπος 90 ευχαριστεί την διοίκηση του ΗΡΑΚΛΗ για τα έξοδα της μετακίνησης  στους δημοσιογράφους του αθλητικού τμήματος .

 ΣΧΟΛΙΟ: Κύριοι αν δεν είχα δίκιο δεν θα εξαφανιζόταν τα 100 ευρω απο την ανακοίνωσή σας. Αντί λοιπόν για βρισιές πείτε και κανένα ευχαριστώ.
Όσο για τις απειλές και τις ύβρεις, το έχω ξαναδεί το έργο και δεν με τρομάζει η επανάληψή του. Στο κάτω κάτω εγώ δεν είμαι ούτε δημόσιος υπάλληλος, ούτε υπάλληλος κανενός για να μου τραβήξει το αυτάκι.
Κάνω την δουλειά μου και σ΄ όποιον αρέσω!!!
Κύριε  Αβερκιάδη να σας θυμίσω αυτά που εσείς λεγατε για κάποιους που ποτέ δεν τελειώνουν αυτά που αρχίζουν;;;