Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Γιάννης Ροκάκης

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΕΛΙΟ..

ΘΑ ΣΟΥ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΕΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΡΑΤΑΣ ΕΣΥ..

1ο. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΦΥΓΉΣ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΡΙΠΟ 90.
2ο. ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΕΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ..
3ο. ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΠΟΤΕ ΝΟΜΙΖΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΕΓΩ ΠΡΟΣ ΕΣΕΝΑ..
4ο. ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟ, ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΛΑΘΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ..
5ο. ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΘΕΜΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ..
6ο. ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ..

Υ.Γ.. ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΠΕΣΕΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ..
ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ...
ΚΡΙΜΑ...!!!!

ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΟΚΚΑΚΗΣ

ΑΝ ΔΕΝ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΑΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΘΕΣ ΕΣΥ ΝΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΕΓΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ..


ΑΠΑΝΤΗΣΗ: 
Κύριε Ροκάκη, σας επιστρέφω τους χαρακτηρισμούς και όλα τ΄ αλλα. 
Θα έπρεπε να είχατε διαβάσει σωστά το τι έγραψα και μετά να απαντήσετε. Ποτέ δεν έγραψα κάτι για εσας και να έχω κάνει λάθος.
Σωστά είχα γράψει τότε που ήσασταν στον ΛΗΛΑ.
Σωστά τότε που ήσασταν στον 96,5 μαζί με τους κ. Βέτα και Χατζή.
Σωστά και όταν επανήλθατε στον ΛΗΛΑ.
Σωστά και τα όσα έγραψα τώρα. Εσείς είπατε τα όσα είπατε σε ανθρώπους στο Βασιλικό και τα οποία είχαν να κάνουν με την παρουσία σας στις αθλητικές εκπομπές στον ΕΥΡΙΠΟ 90.
Κύριε Ροκάκη η λέξη ξεφτίλα έχει να κάνει με ανθρώπους οι οποίοι άλλα λένε το βράδυ και άλλα το πρωί. Έχει να κάνει με ανθρώπους οι οποίοι ¨πληρώνουν¨  για να κάνουν κάτι που δεν το κατέχουν, μόνο και μόνο για να λένε πως κάνουν κάτι.
Κύριε Ροκάκη, δεν έχω καμμιά διάθεση να αφιερώνω χρόνο σε κουτσομπολιά και κατινιές και για να τελειώνουμε, μου τηλεφώνησε και ο κ. Αβερκιάδης και είπε την αποψή του. Ξέρει τι είπε και τι του είπα, όπως ξέρετε κι εσείς τι είπατε εκεί που τα είπατε. Τώρα αν αλλάξατε γνώμη, καλά κάνατε και για να μην σας κακοφανεί, δεν θα το χαρακτηρίσω κωλοτούμπα.
Κύριε Ροκάκη, καλή συνέχεια στον ΕΥΡΙΠΟ  90