Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2018

Οι εντιμότατοι φίλοι μου

Είμαι ο τελευταίος που θα ήθελα οι εντιμότατοι φίλοι μου, να τσαλακώνουν την εικόνα τους εξ αιτίας μου.
Τους καταλαβαίνω απόλυτα και καλά κάνουν και κρατούν αποστάσεις.
Εμείς δεν κάνουμε παράπονα και δεν θα βγάλουμε κακίες για κανέναν.
Κάνουν την δουλειά τους και καλά κάνουν. 
Εγώ δεν μπορώ να τους προσφέρω αυτά που τους προσφέρουν οι φίλοι και οι παρέες τους και δεν χρειάζεται να προσπαθούν να μας στείλουν μηνύματα ....
με αγγελιοφόρους.
Ξεχνούν πάντως πως ποτέ εμείς δεν βάλαμε στην ζυγαριά την εκτίμηση και τον σεβασμό προς το πρόσωπό τους, με οτιδήποτε άλλο.
Όσο για τους παρατρεχάμενους, θα τους περιμένουμε στο τέλος της διαδρομής. Δύσκολα αυτοί θα φτάσουν μέχρι εκεί, αλλά ας τους αφήσουμε να πιστεύουν πως ξαφνικά έγιναν μάγκες....
Είναι αλήθεια πως φτάσαμε στα άκρα και χαλάσαμε τις καρδιές μας σε ανθρώπους που μέχρι πριν λίγο καιρό, όχι μόνο δεν βοηθούσαν τους παράγοντες που έχουμε σε εκτίμηση, αλλά έβαζαν και τις τρικλοποδιές τους. Σήμερα είναι η παρέα τους, αφού στα εύκολα όλοι είμαστε μια χαρά.
Τα δύσκολα είναι μπροστά και ευχόμαστε να μην μας χρειαστούν και να μην μας ζητήσουν και τον λόγο.
Πριν λίγο είχα μια συνάντηση και έβγαλα τα συμπεράσματά μου.
Το βράδυ πάντως θα κοιμηθώ ήσυχα, γιατί θα καταλάβουν όλοι πως δεν θα γίνω ποτέ μιας χρήσης.