Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2018

Για να θυμηθούμε...

Μπορεί να πέρασε καιρός, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε, αυτούς που δεν ήθελαν να γίνουν γραμματόσημο, όπως προφανώς κάποιοι άλλοι.
Αυτοί θα κουβαλάνε πάντα ένα απωθημένο, το οποίο ακούει στο όνομα Παπακωνσταντίνου, αφού ήταν ο άνθρωπος που δεν τους επέτρεψε να γυρίσουν την διαιτησία, στην εποχή της παράγκας.
Είναι τραγικό πάντως μετά από χρόνια, αυτοί οι κύριοι να επιμένουν και να βγάζουν κακία εναντίον του κ. Παπακωνσταντίνου, όταν όλοι γνωρίζουν την προσφορά του στο ποδόσφαιρο.
Αυτοί οι κύριοι είναι κατευθυνόμενοι από παρατρεχάμενους ...
που πάντα ήθελαν να ελέγχουν την διαιτησία, αλλά δεν τα κατάφεραν μέχρι σήμερα και δεν θα τα καταφέρουν και στο μέλλον, τουλάχιστον όσα χρόνια θα είναι στην ΕΠΣΕ ο Παπακωνσταντίνου και οι συνεργάτες του.
Κυρίες και κύριοι της διαιτησίας, δεν θέλω να γράψω περισσότερα, αλλά κοιτάξτε μπροστά και αφήστε αυτούς που έχουν μείνει στο περιθώριο και προσπαθούν να εξυπηρετήσουν πρόσωπα και καταστάσεις.

Να θυμίσουμε μια ενδιαφέρουσα επιστολή:
Κύριε πρόεδρε,
Παρακαλώ όπως αποδεχτείτε την παραίτηση μου από Μέλος του Δ.Σ. του Σ.Δ.Π.Ε. Κύριος λόγος της παραιτήσεώς μου αυτής είναι το γεγονός ότι αλλιώς ονειρεύτηκα την λειτουργία του Συνδέσμου και αλλιώς αυτή εξελίχτηκε . 
Μετά από 4 συναπτά έτη συμμετοχής στο Δ.Σ. πιστεύω πως δεν κατάφερα να βοηθήσω όσο έπρεπε τον Σύνδεσμο και τα Μέλη μας . Διακρίνω πως τα πράγματα ολοένα και χειροτερεύουν με αποτέλεσμα να μην εξελισσόμαστε αλλά αντίθετα να οδεύουμε προς τα πίσω. 
Δυστυχώς, δεν καταφέραμε να εμπνεύσουμε τα νέα παιδιά που μας πλαισίωσαν. Αφού σε κάθε Εκπαιδευτική συγκέντρωση ο μέσος όρος δεν ξεπερνούσε τα 20 άτομα από τα 80 περίπου μέλη που αγωνίζονται. Με λυπεί πολύ ότι αυτοί που αγωνίζονται έχουν ξεχάσει που είναι ο Σύνδεσμος. 
Απορώ γιατί η FIFA & η UEFA κάνουν σεμινάρια στους Διαιτητές και δεν εφαρμόζουν την επιφοίτηση που εμείς εφαρμόζουμε, όπως φαίνεται, με επιτυχία, θα έλεγα κάθε χρόνο και καλύτερα. 
Πιστεύω πως δεν μπορώ να συνεχίσω, καθώς αυτό για το οποίο κατηγορούσαμε τους προηγούμενους, το τηρούμε και μάλιστα πιστά εμείς οι ίδιοι. Δεν έχω μάθει να λειτουργώ χωρίς κανόνες σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο και θεωρώ εξίσου σημαντικό να τηρούνται από όλους. 
Είναι θέμα χρόνου να σταματήσει η λειτουργία του Συνδέσμου, από τη στιγμή που δεν τηρούμε εμείς πρώτοι αυτά που αποφασίζουμε. 
Στην ζωή μου έμαθα να μην γίνομαι (γραμματόσημο) για να με χρησιμοποιούν όπου με χρειάζονται. Οπότε, με τη σκέψη πως μπορεί να είμαι εγώ το εμπόδιο στην καλή λειτουργία του Συνδέσμου, κάτι που έγινε αισθητό μερικές φορές, παραχωρώ την θέση μου σε κάποιο συνάδελφο που ίσως τα καταφέρει καλύτερα.  
Μετά την παραίτηση μου από το Δ.Σ. του Συνδέσμου, θα ήθελα παραμείνω απλό μέλος του γιατί την Διαιτησία την αγάπησα και έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου, άλλωστε η ενεργός δράση μου όλα αυτά τα χρόνια το αποδεικνύει εμπράκτως.