Παρασκευή 12 Απριλίου 2019

ΤΟΚΠΑΣΙΔΗΣ - ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΑ ΔΗΛΩΣΗ

«Ευχαριστώ την διοίκηση του  Α.Σ. ΕΛΛΗΣΠΟΝΤΟΣ για την τιμή που μου έκανε να μου αναθέσει την τεχνική της ηγεσία. Θέλω να ευχαριστήσω επίσης τον γενικό αρχηγό της ομάδας, τους συνεργάτες μου, τους ποδοσφαιριστές μου, τον φροντιστή μας και τον κόσμο του Α.Σ.ΕΛΛΗΣΠΟΝΤΟΥ για την άριστη συνεργασία που είχαμε από την .....

πρώτη μέχρι και την τελευταία ημέρα αυτής της έντονης και όμορφης κοινής διαδρομής»,
Στους 8 μήνες που βρέθηκα στον Α.Σ. ΕΛΛΗΣΠΟΝΤΟΣ δεχόμενος την πρόταση της διοίκησης για την σύσταση της ομάδας την τελευταία στιγμή , χωρίς μεγάλο κόστος, προφυλάσσοντας την διοίκηση από περιττά έξοδα και γνωρίζοντας πολύ καλά το δύσκολο έργο μου, καθημερινά προσπαθούσα για το καλύτερο δυνατόν.
Είμαι ικανοποιημένος που στο διάστημα αυτό έδωσα την ευκαιρία σε νέα παιδιά ηλικίας 16-17-18 χρονών να πρωτοεμφανιστούν στον ποδοσφαιρικό χάρτη και που οι ποδοσφαιριστές μου κατάφεραν όλο αυτό το διάστημα και μέχρι αυτή την στιγμή, να οδηγήσουν την ομάδα σε ασφαλή θέση (γεγονός της διαφοράς του ενός επιπλέον  βαθμού στη βαθμολογία σε σχέση με πέρυσι στο ίδιο διάστημα) ενώ θα μπορούσαν και πολλά περισσότερα.
Επειδή όμως η πορεία της ομάδας μετά τις 3 τελευταίες ήττες που προέκυψαν από ατομικά λάθη και ενώ είχαμε στα ματς αυτά 4 δοκάρια, 3 χαμένα πέναλτι και πολλές χαμένες ευκαιρίες κρίνεται ως μη αναμενόμενη  και λόγω του γενικότερου κλίματος που έχει διαμορφωθεί, θεωρήσαμε με την διοίκηση, όπως γίνεται πάντα, πως είναι καλύτερο για τη ομάδα να αποχωρήσω. 
Εύχομαι στον Α.Σ. ΕΛΛΗΣΠΟΝΤΟΣ ό,τι καλύτερο διότι πραγματικά το αξίζει και χαίρομαι που συνέβαλα κι εγώ στη δημιουργία σταθερών βάσεων που θα οδηγήσουν τον σύλλογο ακόμα ψηλότερα».