Τετάρτη 22 Απριλίου 2020

800άρα και φύγαμε

Εμείς την πρότασή μας την καταθέσαμε για το 800άρι που είναι (όπως λέει η ΕΠΣΕ) για κάθε ερασιτεχνικό σωματείο μέλος της, αλλά φαίνεται πως κανένας δεν θέλει να το χαρίσει στην ΕΠΣΕ.
Σήμερα θα γράψουμε κάτι το οποίο είχε συμβεί πριν πολλά χρόνια στην Εύβοια.
Βουλευτής Εύβοιας τότε επισκεπτόταν τα χωριά έχοντας μαζί του κι έναν γραμματέα, για να καταγράφει τα προβλήματα του καθενός. Έστηναν λοιπόν το τραπεζάκι στην πλατεία και οι πολίτες ένας ένας περνούσαν και έλεγαν τι ήθελαν από τον ....
βουλευτή.
Σ΄ ένα χωριό ο ένας ζητούσε διορισμό του παιδιού του στο δημόσιο, ο άλλος, ζητούσε ένα δάνειο από τράπεζα, ο άλλος έναν γαμπρό για την κόρη του και διάφορα τέτοια. Κάποια στιγμή φτάνει μπροστά στον βουλευτή ένας πολίτης και λέει στον βουλευτή και τον γραμματέα  "Έχω ένα πρόβλημα στα γεννητικά μου όργανα. Έχω ένα αρχ..... και θέλω να μου δώσετε ένα ακόμη για να είμαι φυσιολογικός". Κοιτάζει ο γραμματέας τον βουλευτή κι απορεί. Γράψε του λέει ο βουλευτής το αίτημα. Μα κύριε βουλευτά θα δώσουμε και αρχ...α; Γιατί απορείς του λέει ο βουλευτής Και οι άλλοι που έχουν άλλα αιτήματα αρχ...α θα πάρουν!!!!