Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2021

Η απάντηση σ΄ αυτούς που δεν τα έχουν καλά με την αλήθεια

 - Τελεία και παύλα βάζω στο θέμα του ΑΜΑΡΥΝΘΙΑΚΟΥ και του κυρίου Αλεξανδρή, κάνοντας κάτι που μέχρι σήμερα δεν το έχω ξανακάνει. Θα γράψω πως ενημερώθηκα, για την πρόθεση να τελειώσει η συνεργασία της ομάδας με τον κ. Αλεξανδρή.
Πριν 2 - 3 μέρες δέχθηκα ένα τηλεφώνημα από άνθρωπο ο οποίος γνωρίζει πρόσωπα και καταστάσεις και ήταν πάντα κοντά στην ομάδα του Αμαρυνθιακού.
Μ΄ ενημέρωσε πως ο πρόεδρος μίλησε ήδη με τον προπονητή κύριο Αντώνη Αυλωνίτη και τον ρώτησε αν θα ήθελε να συζητήσουν για μια συνεργασία. Έμαθα και λεπτομέρειες από όσα συζητήθηκαν, αφού αυτά ήταν γνωστά και σε άλλο πρόσωπο και όπως.... γίνεται πάντα, όταν κάτι το ξέρουν πάνω από ένα άτομο, θα το μάθουν πολλοί.
Στην συνέχεια επικοινώνησα με τον κ. Αντώνη Αυλωνίτη, ο οποίος προσπάθησε ν΄ αποφύγει τις απαντήσεις και άρχισε να απαντά με γρίφους. 
Κατάλαβα και απλά του βάλαμε ξεκάθαρα το ερώτημα.
Ερ.  Αντώνη διαψεύδεις την επικοινωνία με τον πρόεδρο και όχι μόνο;
Απ.  Δεν διαψεύδω τίποτα, γιατί ούτε να εκτεθώ θέλω, ούτε και να πω ψέματα. 
Εγώ κλείνω εδώ το θέμα και δηλώνω πως έγραψα κάποιες λεπτομέρειες επειδή απλά σέβομαι τον κ. Αλέξη Αλεξανδρή και την πορεία του.
Του υποσχέθηκα πως θα γράψω αυτές τις λεπτομέρειες και το έκανα, γιατί εγώ δεν είμαι για γέλια, όπως έγραψαν οι επικοινωνιολόγοι του Αμαρυνθιακού.
Το απόγευμα έχω προγραμματίσει ν΄ ανέβει και το βιογραφικό του κυρίου Αλεξανδρή.