Τετάρτη 4 Μαΐου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Θέλω να γράψω κάτι για κάποια παιδιά τα οποία μου επιτέθηκαν και μάλιστα χυδαία, μετά από σχόλια που έκανα, μετά τον αγώνα ΜΑΚΡΥΚΑΠΑ - ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ 0 - 1.
Δεν αντέδρασα όπως πολλοί θα ήθελαν, αλλά έκανα υπομονή και περίμενα να καταλάβουν το λάθος τους.
Τώρα ειλικρινά αισθάνομαι πολύ όμορφα και στέλνω ένα μεγάλο ευχαριστώ σ΄ αυτά τα παιδιά, τα οποία μου τηλεφώνησαν και..... εξηγήθηκαν.
Μάγκες είναι αυτοί οι οποίοι κάνουν διορθωτικές κινήσεις όταν ξεφεύγουν και απέδειξαν πως είναι μάγκες.
Δεν χρειάζεται κανείς να ζητήσει συγνώμη, από κανέναν.
Τα 50 χρόνια που έχω στον χώρο της ενημέρωσης και της επικοινωνίας, έχω ακούσει και έχω δει πολλά και έχω μάθει να μην αντιδρώ, όταν ο άλλος πάνω στον πόνο και την αγανάκτησή του, λέει και μια κουβέντα παραπάνω.
Το κλείνω εδώ κι ευχαριστώ τα παιδιά από την Μακρυκάπα τα οποία τηλεφώνησαν και να ξέρουν πως δεν υπάρχει καμία απολύτως παρεξήγηση.
Να μας έχει καλά ο Θεός και θα τα ξαναπούμε.