Δευτέρα 9 Μαΐου 2022

Παναγιώτης Ελευθερίου

 Επίσημο πλέον για την σεζόν 2021-22 έπεσε η αγωνιστική αυλαία σήμερα το απόγευμα με καθαρότητα, εντιμότητα και ανταγωνιστικά.
Μια χρονιά που ήταν για εμένα ψυχική Ιθάκη και γι'αυτό ευχαριστώ θερμά τον πρόεδρο που ήταν εκεί σε όλα τα καθημερινά ζητούμενα μικρά η μεγάλα και τα έλυσε με τον καλύτερο τρόπο όπως ξέρει αυτή η σπουδαία οικογένεια Γεραντωνη που είναι κόσμημα για την Εύβοια.
Να ευχαριστήσω από καρδιάς τους μεγάλους Πρωταγωνιστές που ήταν οι ποδοσφαιριστές μου αυτά τα καταπληκτικά παιδιά που δουλέψαμε πολύ απαιτητικά και θέλω να τους εκφράσω τις ευχαριστίες μου και τον σεβασμό μου για τον τρόπο που αντιμετώπισαν κάθε μας μέρα στο... γήπεδο κάθε μας τριβή και επικοινωνία.
Ελπίζω να κατάφερα να σάς βάλω ενα μικρό λιθαράκι στον τρόπο σκέψης γύρω απο την φιλοσοφία μου για το ποδόσφαιρο και όχι μόνον.
Αγωνιστικά δεν θα πω τίποτα γιατί όλοι μας οι στόχοι ξεκινούν απο κάποια μικρά αλλά σπουδαία πράγματα που για εμένα όλα επετεύχθησαν και δεν είναι άλλα απο την τεράστια συμμετοχή στις προπονήσεις, ευχαριστώ όλα τα ταλαντούχα νέα παιδιά που ακολούθησαν το πλάνο μας και με εμπιστεύτηκαν για προπονητή τους νέοι αθλητές που απάρτιζαν το ρόστερ μας με ταλέντο και φιλοδοξίες που θα είναι οι πρωταγωνιστές του αύριο και όχι μόνο στον Νομό μας, το εξαιρετικό κλίμα της ομάδας και φυσικά το αγωνιστικό σκέλος και την φιλοσοφία που προσπαθήσαμε να εφαρμόσουμε με εντιμότητα σε όλους τους αγώνες μας καθαρά χωρίς σκοπιμότητες και με φιλοσοφία το καλό ποδόσφαιρο.
Τέλος να ευχαριστήσω όλα αυτά τα νέα παιδιά τους φιλάθλους που ακολουθούσαν την ομάδα σε κάθε αγώνα και την υποστήριξη με την φωνή τους.
Ήρθε η ώρα της ξεκούρασης απο τις αγωνιστικές υποχρεώσεις της ανασυγκρότησης των σκέψεων και φυσικά  σε λίγες ημέρες των αποφάσεων!!!