Τρίτη 10 Μαΐου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Δεν έχω καμία διάθεση, να γράψω κάτι με το οποίο θα πονέσω φίλους και γνωστούς. Ξέρω καλά τι συμβαίνει και γιατί συμβαίνει, αλλά δεν μ΄ ενοχλεί.
Έχω μάθει όλα μου τα χρόνια να στηρίζω ανθρώπους, όσο μπορώ κι όποτε μπορώ, χωρίς αυτό να έχει να κάνει με το αν θα πάρω ή τι θα πάρω από αυτούς.
Αισθάνομαι όμορφα μαζί τους και δεν εκφράζω κανένα παράπονο. 
Ο μπάρμπα Στέλιος λέει ...πάντα ευχαριστώ, ακόμη κι όταν δεν ξεχνούν να του πούνε και μια σκέτη καλημέρα.
Το γράφω γιατί μου είπανε κάποιοι κορόϊδο και συμπλήρωσαν πως κάποιοι άλλοι έχουν βουτήξει στο μέλι!!!!!
Δεν θέλω να κάνω διαφήμιση, αλλά εγώ μέλι παίρνω από έναν φίλο και είναι και πολύ καλό και χωρίς πρόσθετα ή συντηρητικά!!!!
Δεν μ΄ ενδιαφέρει καθόλου το τι κάνουν οι άλλοι. Δεν μ΄ ενδιέφερε ποτέ να κάνω παζάρια με ανθρώπους της πολιτικής, της αυτοδιοίκησης ή του αθλητισμού.
Ο καθένας πρέπει να κάνει από μόνος του, αν πρέπει να κάνει, την οποιαδήποτε κίνηση και μέχρι εκεί.
Εμείς δεν ανήκουμε σ΄ αυτούς που λένε "μου δίνεις, για να σου προσφέρω".
Ανήκουμε σ΄ αυτούς που λένε, αν εκτιμηθεί η προσφορά σου, δεν θα χάσεις και θα έχεις κερδίσει και δύο φίλους.
Τελεία και παύλα.