Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2023

Λάμπρος Καρλατήρας

 
Με την παρούσα ανακοίνωση θέλω να κάνω γνωστό την Ξαφνική και Χωρίς Λόγο ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ μου από την ομάδα του Ηρακλή Ψαχνών.
Η εντύπωση και η ανακούφιση μερικών πως η ομάδα ’’εχει σωθεί’’ και ενώ βρισκόμαστε στα μισά της αγωνιστικής περιόδου , οδηγεί σε προβλήματα , εντάσεις και αφορμές ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ !!!.....
Όπως γνωρίζουν αρκετοί στην πολυετή καριέρα μου , έχω ξεχωρίσει για την αγωνιστικότητα ,το ήθος και τον χαρακτήρα μου εντός κ εκτός αγωνιστικών χώρων. . και δεν θα αλλάξω τώρα. . 

Υ.Γ. Είναι το λιγότερο άνανδρο και ανέντιμο να διώχνεις έναν ποδοσφαιριστή σου σε ΝΕΚΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟ και όχι την περίοδο των μεταγραφών (η οποία έληξε λίγες μέρες νωρίτερα ) , μιας και η απόφαση είχε παρθεί απο μερικούς, καιρό τώρα . . 

Υ.Γ.2 Η χρόνια ολοκληρώνεται για όλους κατα τα μέσα Μαΐου (και όχι όποτε θεωρούν κάποιοι), ωστόσο εύχομαι στην ιστορική ομάδα του Ηρακλή και στους μέχρι πρότινος συμπαίχτες μου ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ  στην προσπάθεια που έχουμε ξεκινήσει από το καλοκαίρι.
*Είμαι σίγουρος ότι ο ιστορικός ροπαλοφόρος με ΣΩΣΤΑ πρόσωπα θα ξαναβρεθεί εκεί που του ανήκει !!!