Σάββατο 12 Αυγούστου 2023

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Ο μπάρμπα Στέλιος το βράδυ της Κυριακής των εκλογών δεν βγαίνει στους δρόμους να πανηγυρίζει, ούτε τρέχει για φωτογραφίες στα εκλογικά κέντρα.
Δεν το έχω ανάγκη αυτό και δεν θέλω ούτε να δείξω, ούτε να αποδείξω κάτι στον οποιονδήποτε.
Θέλω να είμαι χρήσιμος προεκλογικά και όχι μετεκλογικά.
Μετά τις εκλογές οι περισσότερες και οι περισσότεροι όλως περιέργως είναι με τον νικητή.
Τι δουλειά έχω εγώ να είμαι αναμεσά τους;
Κάθομαι λοιπόν στο σπιτάκι μου και φέρνω στο μυαλό μου, όλα...λ όσα συνέβησαν μέχρι να φτάσουμε στο θετικό αποτέλεσμα.
Υπάρχει και κάτι ακόμη το οποίο δεν το ξέρετε.
Ποτέ μα ποτέ κανείς υποψήφιος δήμαρχος δεν έκανε παρέμβαση να μου πει να γράψω κάτι.
Ούτε ο κύριος Ζεμπίλης, ούτε η κυρία Βάκα και τους ευχαριστώ γι' αυτό. 
Και οι δύο έλεγαν σε συνεργάτες τους "αφήστε τον αυτόν. Ξέρει τι κάνει".
Επειδή όπως έγραψα αυτές οι δημοτικές και περιφερειακές εκλογές θα είναι οι τελευταίες που συμμετέχω επικοινωνιακά, θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου, ώστε οι δημότες να δώσουν μεγάλη δύναμη στην Έλενα Βάκα και να στείλουν το μήνυμα στους κυρίους εκείνους οι οποίοι λένε δεξιά και αριστερά πως δεν μπορεί μια γυναίκα να διοικήσει τον Δήμο Χαλκιδέων. 
Οι κύριοι που τα λένε αυτά θα πάρουν την απάντηση από τους δημότες γενικώς, από την νεολαία και ιδιαίτερα από τις γυναίκες.
Ο μπάρμπα Στέλιος το βράδυ της Κυριακής των εκλογών, αν είχε να ξοδέψει κάποια χρήματα, θα τα ξόδευε για να στείλει από μισό κιλό καφέ σε αυτούς που θα τον έχουν ανάγκη. Ζάχαρη δεν θα τους έστελνα, γιατί θα τον πιούνε σκέτο και με παξιμάδι της παρηγοριάς.