Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2023

...ο μπάρμπα Στέλιος

 - Άρχισε το δούλεμα ή μου φαίνεται;
Αυτοί οι οποίοι ήταν, είναι και θα είναι και στο μέλλον δίπλα μου, προσπαθούν με τον δικό τους τρόπο, να με πείσουν να συνεχίσω με το apopsignomi, αλλά αυτό δεν θα συμβεί για κανέναν απολύτως λόγο.
Να κοιτάξουν να είναι δίπλα στα νέα πρόσωπα, τα οποία αναλαμβάνουν δράση από τον Φεβρουάριο του 2024 και μάλιστα με το που θα κατεβάσει τους διακόπτες το apopsignomi θα ξεκινήσουν ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές εκπομπές, με αληθινά ρεπορτάζ χωρίς φτιαξίματα και.... συμβιβασμούς.
Εγώ θα βοηθώ όσο μπορώ και θα έχω την ευθύνη για τα πάντα, ώστε κανείς να μην μπορεί να απειλεί και να πιέζει τα πρόσωπα τα οποία θα παρουσιάζουν τις εκπομπές και θα κάνουν το ρεπορτάζ.
Εγώ δεν αλλάζω ούτε την ιδεολογία μου, ούτε θα πάψω να εκτιμώ ανθρώπους της αυτοδιοίκησης και του αθλητισμού, τους οποίους εκτιμούσα.
Θα δούμε όμως αν αυτοί έλεγαν αλήθειες ή ψέματα και αν πραγματικά με εκτιμούσαν ή απλά έκαναν την δουλειά τους.
Θα δούμε αν πραγματικά αντέχουν την αλήθεια και την κριτική.
Θα δούμε αν έχουν δίκιο αυτοί που με χαρακτηρίζουν κορόιδο, γιατί πιστεύουν πως δεν άξιζε τον κόπο να στηρίζω πρόσωπα, τα οποία με την σειρά τους στήριζαν άλλους.
Είναι αυτό που λέει ο λαός, "αλλού τρως και πίνεις" και αλλού πας και το δίνεις"!!!!
Εγώ έδωσα τα πάντα γι΄ αυτούς και δεν μετάνιωσα.
Τώρα όμως θα υιοθετήσω την ευχή του Γρηγόρη Μάλιαρη και θα την έχω ευαγγέλιο.

Γρηγόρης Μάλλιαρης
Υγεία σε σένα και στην οικογένεια σου! Τίποτε άλλο δεν αξίζει!!!!