Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2023

...ο μπάρμπα Στέλιος

 - "Καινούργιο κόσκινο που να σε κρεμάσω, παλιό μου κόσκινο που να σε πετάξω"!!!  
Αυτό δεν το λέω εγώ, αλλά το λέει ο λαός και εγώ απλά το χρησιμοποιώ, γιατί είναι η εποχή που ταιριάζει γάντι, αφού φτάσαμε να συζητάμε για αυτοδιοικητικά και τα νέα κόλπα σε αυτά.
Αγαπητέ φίλε, μπορεί να έχω ενοχληθεί με τις κωλοτούμπες ανθρώπων που εκτιμούσα, αλλά δεν θα τους κρίνω, για την.... συμπεριφορά τους. 
Θα κρίνω και θα σχολιάζω τις πράξεις τους και το αν υπηρετούν τα συμφέροντα των δημοτών ή τα συμφέροντα των χορηγών, οι οποίοι πάντα δίνουν για να πάρουν.
Εγώ έχω την άνεση να γράφω και να μιλώ ελεύθερα, γιατί δεν ζήτησα ποτέ κάπου να με βολέψουν, ούτε και βόλεψαν ποτέ μέλος της οικογένειάς μου.
Σας έχω εκπλήξεις μετά τις γιορτές και αρκετά αποκαλυπτικά ρεπορτάζ, γιατί δεν θέλω να με πούνε και μαλάκα. Μόνο γι΄ αυτόν τον λόγο θα το κάνω και πιστέψτε με δεν έχω να χάσω κάτι, γιατί έτσι κι αλλιώς δεν είχα κάτι για να το χάσω.
Στις τελευταίες δημοτικές εκλογές, είναι αλήθεια πως κάποιοι τις έχασαν, αλλά είναι επίσης  αλήθεια πως κάποιοι τις κέρδισαν, αν και έκαναν τραγικά λάθη στις επιλογές τους.
Κέρδισαν γιατί είχαν δίπλα τους αυτούς που παραδοσιακά τους στήριζαν και κατάφεραν να ξεπεράσουν τα εμπόδια που βρήκαν μπροστά τους, από ανθρώπους που βρέθηκαν σε αδιέξοδο και πήγαν με την παράταξη της νίκης, για να έχουν θέσεις.
Αυτοί έδιωξαν πολλούς ψηφοφόρους, οι οποίοι σιχάθηκαν αυτές τις κωλοτούμπες και τις συμφωνίες.
Θα τα αναλύσω όλα αυτά με στοιχεία και με ονόματα και δεν μ΄ ενδιαφέρει ποιοι θα παρεξηγηθούν.
Λίγη υπομονή και δεν θα κλείσω το στόμα μου, ούτε και θα γράφω ψέματα ή κατά παραγγελία. Στο κάτω κάτω της γραφής κάποιες κυρίες και κάποιοι κύριοι δεν μας έστειλαν ούτε μια ευχή για καλά Χριστούγεννα.