Τρίτη 25 Ιουνίου 2024

Παραίτηση Στέλιου Φώτη απο την επιτροπή διαιτησίας

"Μετά από δύο χρόνια στην Επιτροπή Διαιτησίας ως Υπεύθυνος ορισμών στα πρωταθλήματα ποδοσφαίρου της ΕΠΣ Ευβοίας, αποφάσισα για προσωπικούς λόγους (οικογενειακές και επαγγελματικές υποχρεώσεις) που δεν μου επιτρέπουν να ασκήσω τα ιδιαιτέρως απαιτητικά καθήκοντα με τον τρόπο που εγώ θα επιθυμούσα, να σταματήσω.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον πρόεδρο και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της.... ΕΠΣΕ, τις υπαλλήλους Αγγελική και Μαρία, τους συναδέλφους και συνεργάτες στην Επιτροπή Διαιτησίας, Καρατζά Χαρ. και Μαργαρίτη Χρύσα καθώς και όλους τους συναδέλφους μου Διαιτητές που με στήριξαν τα δύο αυτά χρόνια, για την εξαιρετική συνεργασία, κατανόηση και αποδοχή.
Υπόσχομαι ότι θα είμαι αρωγός στις προσπάθειες τις ΕΠΣΕ και των Διαιτητών, εφόσον μου ζητηθεί, στο μέτρο που μου το επιτρέπουν οι οικογενειακές και επαγγελματικές υποχρεώσεις, δηλώνοντας με τον τρόπο αυτό την ευγνωμοσύνη μου προς αυτούς, χωρίς να κατέχω κάποια θεσμική θέση.
Εύχομαι το ποδόσφαιρο της Εύβοιας να ζήσει ακόμη πιο λαμπρές ημέρες και σε όλο τον ποδοσφαιρικό κόσμο (παράγοντες, ποδοσφαιριστές, προπονητές, διαιτητές) να έχει υγεία και οικογενειακή ευτυχία.
Παρακαλώ να κάνετε δεκτή την παραίτηση μου για τους λόγους που προανέφερα.

 Χαλκίδα, 25 Ιουνίου 2024
Με εκτίμηση
Φώτης Στυλιανός".