Σάββατο 29 Ιουνίου 2024

ο μπάρμπα Στέλιος

 - Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, εκτός από πρωθυπουργός της χώρας, είναι και ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και έχει αποδείξει πως όταν κάποιος θέλει να πει κάτι, θα πρέπει και να μπορεί να το αποδείξει.
Ο μπαρμπά Στέλιος υπηρέτησε την ΝΔ χωρίς να πάρει ούτε μία δραχμή τότε, ούτε ένα ευρώ τώρα και δεν.... μ΄ ενδιέφερε ποιος ήταν πρόεδρος.
Ήμουν μια ζωή Καραμανλικός και δεν το αλλάζω, αλλά ήμουν εκεί και με τον Έβερτ και με τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη και με τον Μεϊμαράκη. Το κόμμα για μένα ήταν πάνω από τα πρόσωπα και δεν χάιδεψα ποτέ τα αυτιά κανενός.
Αυτά γι΄ αυτούς οι οποίοι στα εύκολα λένε πολλά και στα δύσκολα βρίζουν και κατηγορούν άλλους.
Θα με καλέσουν λέει στο κόμμα να δώσω εξηγήσεις...
Για ποιο θέμα άραγε;
Εμένα δεν χρειάζεται να με καλέσουν, γιατί ξέρουν τα πάντα.
Προσέξτε γιατί μπορεί να καλέσουν αυτούς οι οποίοι αδιαφορούν για το κόμμα και κοιτάζουν μόνο τον εαυτούλη τους. 
Αν συμβεί αυτό να ξέρουν πως το κόμμα θα έχει πλήρη ενημέρωση και θα είναι από εμένα και θα έχει να κάνει με βουλευτές, με υποψήφιους βουλευτές και με αυτούς που θέλουν το βόλεμά τους.
Λοιπόν όποιος θέλει να δοκιμάσει, να μην ξεχνάει πως εγώ με τα κομματικά δεν παίζω.