Πέμπτη 27 Ιουνίου 2024

ο μπάρμπα Στέλιος

 - Πέμπτη σήμερα και ο μήνας Ιούνιος έχει 27.
Αυτές τις μέρες πήρα ένα μεγάλο μάθημα ζωής κι ευχαριστώ τον Θεό που με αξίωσε να μάθω κάτι πολύ σημαντικό.
Οι σχέσεις του πατέρα με τα παιδιά του, περνάει από πολλές φάσεις και σπάνια θα βρεθεί πατέρας να μην αγαπάει τα παιδιά του. Αυτός σίγουρα θα είναι άρρωστος στα μυαλά του και θα αποτελεί την εξαίρεση.
Ως άνθρωπος έχω κάνει πολλά λάθη στην ζωή μου, τα οποία,,,, τα πλήρωσα και τα πληρώνω ακριβά.
Λάθη σίγουρα έχω κάνει κι ως πατέρας, αλλά πάντα στην προσπάθεια να φροντίσω για το καλό των παιδιών μου.
Τώρα που τα παιδιά μεγάλωσαν, θα πρέπει να παίρνουν μόνα τους αποφάσεις και να προγραμματίσουν την ζωή τους, όπως αυτά θέλουν.
Ως πατέρας εύχομαι και θέλω τα καλύτερα για τα παιδιά μου και πιστεύω πως θα τα καταφέρουν.
Να ξέρουν πάντως πως θα κάνουν και λάθη, αλλά έτσι είναι η ζωή. Θα πέσεις, αλλά να προσπαθείς να σηκωθείς.
Ως πατέρας όσο ζω θα είμαι πάντα δίπλα τους όταν το χρειαστούν.
Είναι η τελευταία αναφορά στα παιδιά μου, γιατί έτσι πρέπει.