Παρασκευή 4 Μαΐου 2018

Πεθαίνω για σένα...

Χρηστάρα, εγώ Αλιφέρη μπορεί να μην είμαι, αλλά πραγματικά σ΄ αγαπώ και τους λόγους τους ξέρεις. 
Το 2018 δεν θα σου πάει καλά στα προγνωστικά σου και δεν θα σου βγούνε και αυτά που έλεγες και επιθυμούσες.
Θα γράψουμε μερικά για να μην ξεχαστείς.
1) Η ΚΑΣΤΕΛΛΑ θα είναι στο πρωτάθλημα της Α΄ Κατηγορίας την περίοδο 2018-2019 και να προσέχεις όταν πας στην πλατεία των Ψαχνών, γιατί ειδικά ο ψηλός σου κάνει πλάκα και εσύ τσιμπάς και πας και τα λες από τα μικρόφωνα του 96,5!!!!!
2) Έλεγες πως ο ΛΗΛΑΣ θα κερδίσει το πρωτάθλημα, αφού θα κέρδιζε....
την ΕΡΕΤΡΙΑ στο γήπεδό του και με την ισοβαθμία είχε προβάδισμα. Πάει κι αυτό. Το κατάπιες Χρηστάρα.
3) Λες ακόμη και σήμερα πως το ΑΥΛΩΝΑΡΙ είναι σούπερ ομάδα και θα κερδίσει την ΕΡΕΤΡΙΑ. Το ΑΥΛΩΝΑΡΙ είναι καλή ομάδα, αλλά πριν λίγο καιρό άλλα έλεγες και τα οποία τα ξέχασες. Το απόγευμα του Σαββάτου να βγεις στην πλατεία να μοιράζεις φιλάκια και να λες σε όλους σας αγαπώ.
4) Είπες πως δεν είναι τυχαίο πως πάω μόνο σε αγώνες της ΕΡΕΤΡΙΑΣ. Χρηστάρα, με αδικείς. Εγώ δεν έκρυψα κάτι και φυσικά κάνεις ένα μεγάλο λάθος, γιατί είσαι κοτοπονηρούλης. Μόλις τελειώσει το πρωτάθλημα θα γράψω δημόσια, γιατί πήγαινα στα παιχνίδια της ΕΡΕΤΡΙΑΣ.  Στο κάτω κάτω Χρηστάρα εγώ αποφασίζω μόνος μου σε ποιους αγώνες θα πάω και δεν με στέλνουν άλλοι.
5) Χρηστάρα δεν σου βγαίνουν μερικά πράγματα, Έριξες τα δικά σου εναντίον μου σε ανθρώπους της Ερέτριας, αλλά ούτε αυτό σου βγήκε. Μπορώ να σου το αποδείξω ότι ώρα θέλεις.

Αγαπητέ Χρηστάρα, στην εποχή μας δεν υπάρχουν μυστικά. Όταν θελήσεις, έλα να κάνουμε μια συζήτηση παρουσία ΟΛΩΝ, για να μην παριστάνεις τον αγαπησιάρη. Έτσι αγαπάμε όλοι.
Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις και περαστικά, γιατί έμαθα πως κρυολόγησες. Να προσέχεις όταν περνάς τον Κολοβρέχτη...