Τετάρτη 2 Μαΐου 2018

Κωνσταντίνος Γιαμαρέλος

Επικοινώνησε τηλεφωνικά μαζί μας ο κ. Κωνσταντίνος Γιαμαρέλος, ο υποψήφιος για την θέση του προέδρου στην Δημοτική Τοπική Οργάνωση ΔΙΡΦΥΩΝ - ΜΕΣΣΑΠΕΊΩΝ της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και μας είπε:
"Δεν ζήτησα και δεν είπα πως έχω την στήριξη κανενός βουλευτή, δημάρχου κλπ. Αυτά τα λένε τα τσιράκια αυτών που πηγαινοέρχονται στην ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Εγώ ήμουν πάντα και θα είμαι και μετά τις εκλογές στην ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Το αποτέλεσμα θα το δούμε, όταν κλείσουν οι κάλπες και θα τελειώσει η καταμέτρηση".
Κύριε Γιαμαρέλο, είμαι μεγαλύτερό σας, οπότε έχω ....
περισσότερα χρόνια από εσάς στην ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Δεν υπήρξα ποτέ αυλικός κανενός βουλευτή και κανενός κομματάρχη. ήμουν αυτός που έγραψε πριν λίγα χρόνια να μην βάλουν σταυρό σε υποψηφίους βουλευτές οι Νεοδημοκράτες, για να τους ρίξουν όλους στα χαμηλά και απλά να ψηφίουν ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Κύριε Γιαμαρέλο, γνωρίζω πολλά και γι΄ αυτούς που δείχνουν ενδιαφέρον για να εκλεγούν σε κάποια όργανα του κόμματος, τώρα που πλησιάζει η ώρα. Έτρεχα πάντα για την ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, αλλά ποτέ δεν ζήτησα κάτι από αυτή.
Καλό αγώνα σας εύχομαι και να ξέρετε πως τα ίδια λάθη που τώρα κάνουν κάποιοι, τα κάνατε κι εσείς στο παρελθόν.