Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2018

Δίκαια αγανάκτηση, αλλά έκανε λάθος ο κ. Κούγιας

Διαβάστε τι δήλωσε μεταξύ άλλων ο κ. Κούγιας, ο οποίος είναι αρκετά έμπειρος και πιστεύουμε πως θα ενημερωθεί για το λάθος του και θα ανακαλέσει περί Γιώργου Λάμπρου προπονητή και Αυλωνίτη, αφού ουδεμία σχέση έχουν με τον διαιτητή Γιώργου Λάμπρου.

"......της Ξάνθης”. Μετά συνειδητοποιώ ότι αυτός (σ.σ. Παπαδόπουλος) το έχει ξανακάνει. Αρχικά τον πίστεψα. Ήμουν καλόπιστος Κάθομαι και αναλύω τον ...
Λάμπρου. Έχει πατέρα έναν προπονητή στη Χαλκίδα, που είναι κολλητός με τον παλιό ποδοσφαιριστή τον Αυλωνίτη και παλιό προπονητή του Αιγάλεω, κολλητός του Μαυρονάσου και του Θωμά του Μητρόπουλου και συγχρόνως ήξερα από τον Παπαδόπουλο ποιος είναι ο Λάμπρου. Του στυλ “αν σου τύχει ο Λάμπρου πες το μου”. Εγώ όμως δεν έχω ενοχλήσει κανέναν για διαιτητή, αλλά το κράτησα στο μυαλό μου. Θέλω να πιστεύω ότι υπάρχει σεβασμός στο πρόσωπό μου, αλλά δεν υπάρχει. 
Αυτό που είδα χθες εγώ δεν είχε σχέση με ανθρώπινο λάθος. Θα κάνουμε μήνυση στον Λάμπρου για στήσιμο αγώνα με ενδεχόμενο το στοίχημα. Έπρεπε το ματς να τελειώσει υπέρ της Ξάνθης. Το έκαναν για να ευνοηθεί η Ξάνθη, το έκαναν για να ευνοηθεί η Λαμία που είναι ο επόμενος αντίπαλος και θα είναι η ΑΕΛ αποδεκατισμένη; ...."