Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2021

Ευχαριστούμε τον κύριο Γιάννη Ρέτσα

 Σήμερα Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2021 και ώρα 12:30 παραλάβαμε από δικαστικό επιμελητή  ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ- ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ από τον κύριο Γιάννη Ρέτσα και ειλικρινά τον ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας, για την κίνησή του αυτή.
Είμαστε έτοιμοι να υποστούμε τις όποιες συνέπειες, αν πραγματικά τα όσα γράψαμε είναι συκοφαντικά για εσάς προσωπικά ή για μέλος της οικογένειάς σας.
Ο καθένας μας πρέπει να αναλαμβάνει τις ευθύνες του και θα κριθούμε από την δικαιοσύνη.
Κύριε Ρέτσα δεν είναι του χαρακτήρα μου να περιφρονώ.... ανθρώπους κι εσείς το ξέρετε καλά.
Μπορεί να μην έχω την οικονομική άνεση να πληρώνω δικηγόρους, γιατί προτιμώ να βοηθάω τα παιδιά μου, με τα λίγα χρήματα, αλλά εσείς έχετε κάθε δικαίωμα να με οδηγήσετε στα δικαστήρια, αν σας συκοφάντησα. Εγώ αρνούμαι την κατηγορία και ποτέ δεν θα είναι στις προθέσεις μου η συκοφάντηση κανενός.
Και πάλι σας ευχαριστώ, για την κίνηση που κάνατε και εύχομαι να είσθε καλά κι εσείς και η οικογένειά σας.