Παρασκευή 14 Μαΐου 2021

"Ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Αντέχουμε και δεν θα μας λυγίσουν. Ο μπάρμπα Στέλιος θα συνεχίσει ν΄ αντιμετωπίζει με σεβασμό τον καθένα και όχι εκδικητικά ή επιθετικά. 
Να στείλω την καλημέρα μου στην κυρία Ελένη Μιντζιφίρη και να τις ευχηθώ να έχει την υγεία της και να ξεπεράσει τις δικαστικές περιπέτειες στις οποίες την έχουν μπλέξει, επειδή ο χαρακτήρας της, δεν ανήκει σ΄ αυτούς που σκύβουν το κεφάλι.
Δεν ξέρω γιατί, αλλά μάλλον έχει θυμώσει και μαζί μου. Ίσως σε κάποιο σχόλιό μου να μην συμφωνεί, αλλά αυτό ....δεν πρέπει να σταθεί η αιτία να μην λέμε ούτε καλημέρα.
Αγαπητή Ελένη, εγώ δεν αλλάζω άποψη.
Επιμένω να έρθουν ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ και αυτό θα το στηρίξω μέχρι τέλος.
Πρέπει να μάθουμε την αλήθεια για τα προηγούμενα χρόνια, πρέπει να μάθουμε την αλήθεια για τα τηλεφωνήματα σε μέντιουμ και χαρτορίχτρες, πρέπει για τα γεύματα, για τους προμηθευτές και όλα τ΄ άλλα.
Αγαπητή Ελένη, εγώ δεν αποσύρω την εκτίμησή μου στο πρόσωπό σου, για κανέναν λόγο και θα περιμένω τα στοιχεία όλων όσων έχουν ακουσθεί.