Πέμπτη 13 Μαΐου 2021

"Ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Καλημερούδια στους κυρίους που προσπαθούν και ρίχνουν λάσπη στον μπάρμπα Στέλιο και εύχομαι να αντέξουν και να συνεχίσουν και "οι χορηγοί τους" να συνεχίσουν να τους πληρώνουν, για ν΄ αγοράζουν τα υλικά για την λάσπη και για τα έξοδα συντήρησης του ανεμιστήρα τους, ο οποίος είναι παλιάς τεχνολογίας....
Κύριοι να ξέρετε πως με την συμπεριφορά σας μας κάνετε περισσότερο δυνατούς και φέρνετε κοντά μας ανθρώπους οι οποίοι ήταν σε μια απόσταση.
Η λάσπη που ρίχνετε... και στο θέμα των σχέσεών μελών του ΔΣ της ΕΠΣΕ μαζί μου, το έχω ξεκαθαρίσει. Δεν μ΄ ενδιαφέρει να έχω καμία απολύτως σχέση με 2 από τα 11 μέλη, αλλά για τα άλλα 9 επιτρέψτε μου να γράψω πως δεν έχω αλλάξει άποψη.
Αν κάποια μέλη σας έχουν πει αυτά που λέτε, δεν έχετε παρά να τα γράψετε ως δηλώσεις τους και ο μπάρμπα Στέλιος θα απαντήσει.