Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2023

.....η άποψή μου

  - Θα γράψω σήμερα την άποψή μου για ένα σχόλιο που γράψαμε για ένα δελτίο τύπου του Γυμναστικού Συλλόγου Νεάπολης Χαλκίδας, μόνο και μόνο να μην λένε κάποιοι διάφορα σε βάρος του Συλλόγου ή σε βάρος μου.
Στον Γυμναστικό Νεάπολης έχουμε τα παιδιά μας από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού και μας χάρισαν πολλές χαρές.
Προσωπικά δεν έχω σχέση και επαφές με το ΔΣ του.... Γυμναστικού και με τους μόνους που συζητώ είναι οι προπονητές των παιδιών μας.
Λοιπόν ενοχλήθηκα με το δελτίο τύπου και δεν τηλεφώνησα σε κανέναν, ούτε να παραπονεθώ, ούτε για να κάνω παρατηρήσεις.
Αν το καταλάβουν το κατάλαβαν.
Απευθυνόμενος όμως στον κύριο Μαρκόπουλο Κώστα ο οποίος εκτός από προπονητής, είναι και αυτός που ουσιαστικά κινεί τα νήματα του Συλλόγου, θα του γράψω πως αν θέλει να μεγαλώσει ο Γυμναστικός Νεάπολης και να έχει επιτυχίες στο Πανελλήνιο, θα πρέπει να αποδίδει ο Σύλλογος στον κάθε αθλητή αυτό που του αξίζει και όχι να του χαϊδεύουμε τ' αυτιά και να κάνουμε δημόσιες σχέσεις.
Τα δικά μου παιδιά δεν θα χρειαστούν ποτέ ειδική μεταχείριση και φυσικά δεν θέλουν χάρες από κανέναν. Σέβονται τον προπονητή τους και τον σύλλογο και απλά ότι θα πάρουν θα το πάρουν με το σπαθί τους και θα είναι αληθινό.
Κλείνω το θέμα εδώ και πληγώθηκα γιατί δεν μπόρεσα να χαρώ την επιτυχία της Κερασίας και του προπονητή της κυρίου Κώστα Τριανταφύλλου.
Ότι κι αν ειπωθεί, εγώ δεν θα επανέλθω.ΤΕΛΟΣ