Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2023

..... τραγικοί

 - Λοιπόν κύριοι πρέπει να μάθετε κάποια πράγματα.
Ο βρεγμένος την βροχή δεν την φοβάται.
Ότι κι αν κάνετε λοιπόν δεν θα φοβηθώ.
Προσέξτε όμως γιατί πολλές φορές κάποιοι πάνε για μαλλί και βγαίνουν κουρεμένοι.
Συνεχίστε τις απειλές και θα δείτε το αποτέλεσμα.
Εγώ δεν είμαι αχάριστος και δεν είμαι και εκδικητικός, αλλά δεν μ' αρέσει να πατάνε κάποιοι επάνω μου....
Τραγικοί αυτοί που σαν έβαλαν να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία σας για να τρομάξω.
Δεν τρομάζω με τίποτα και πίσω από την πλάτη σας δεν θα κάνω καμιά κίνηση.
Σας ενημερώνω λοιπόν πως την Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2023 θα προχωρήσω σε ενημέρωση της υπηρεσίας του καθενός για την συμπεριφορά σας.
Το μίσος σας κράτησε πολύ και δεν είμαι από τα παιδάκια που θα σας φοβηθούν.
Μπορεί εσείς να έχετε πλάτες ή να έχετε πάρει την διαβεβαίωση πως θα σας στηρίξουν αυτοί που σας έβαλαν να κάνετε αυτά που κάνετε, αλλά τώρα θα δείτε την άλλη μου πλευρά.
Ραντεβού λοιπόν την Τρίτη, για να δώσω τον χρόνο σε αυτούς που παρασύρθηκαν ή ξεγελαστηκαν να δηλώσουν δημόσια συγνώμη.

Ο μπάρμπα Στέλιος