Τρίτη 4 Απριλίου 2023

..... φαπούλες

 - Θα μπορούσα να είμαι ένας ευτυχισμένος πατέρας και είμαι, αφού οι κόρες μου βάζουν στόχους και τους πετυχαίνουν και είναι καλά στην υγεία τους. Δεν είναι μόνο οι επιδόσεις τους στο σχολείο, ούτε μόνο οι επιδόσεις τους στα Αγγλικά. Είναι και το ότι και οι τρείς, είναι στον αθλητισμό και τα .....πάνε περίφημα. 

- Η μεγάλη τα πάει μια χαρά στον χώρο της διαιτησίας και έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των ανθρώπων της ΕΠΣ Πειραιά στην οποία ανήκει, αλλά και της επιτροπής διαιτησίας της Ένωσης και της ΚΕΔ της ΕΠΟ η οποία της δίνει ευκαιρίες.

- Η άλλη στα 16 της χρόνια έχει ατομικό ρεκόρ στο ύψος 1,65μ και έχει πιάσει και έχει ξεπεράσει το όριο και απέκτησε δικαίωμα συμμετοχής στους πανελλήνιους Κ18 αλλά και στους Κ20. Την Πέμπτη θα πάει στην Αθήνα στις εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά, αφού προκρίθηκε στην Β' φάση των σχολικών αγώνων Λυκείων και πρώτα ο Θεός, θα βρεθεί και στην Καβάλα στους τελικούς.

- Η μικρή μας, μόλις 13 χρόνων μπήκε και αυτή στην Κ16 και μόλις το περασμένο Σάββατο πήρε μέρος για πρώτη φορά στο αγώνισμα των 300 μέτρων με εμπόδια στο Σχηματάρι και όχι μόνο πήρε την πρώτη θέση, αλλά πέρασε και το όριο για συμμετοχή στους πανελλήνιους Κ16, το οποίο είναι 52,54, αλλά έκανε 50,99!!!

- Αυτή την ευτυχία και την χαρά που μου προσφέρουν απλόχερα οι κόρες μου και τις ευχαριστώ, κάποιοι προσπαθούν κυριολεκτικά να την δηλητηριάσουν, γιατί απλά τους ενοχλούν αυτά που γράφω. Δεν με πειράζει καθόλου. Την δουλειά τους κάνουν και προσπαθούν να προστατέψουν τα συμφέροντά τους.

- Είναι άδικο όμως να μην εκτιμούν και να μην πατάνε στην αλήθεια και να προσπαθούν με αλχημείες να παρουσιάσουν την μισή αλήθεια. Δεν πειράζει, αν και με στενοχωρεί το όλο θέμα. Ο καθρέφτης θα δείξει σύντομα το αν έχω δίκιο ή άδικο. Το πανελλήνιο είναι ο καθρέφτης κι εκεί πάνε στους τελικούς οι καλύτερες αθλήτριες και οι καλύτεροι αθλητές.