Παρασκευή 2 Ιουνίου 2023

Έλενα Βάκα - Δήμαρχος Χαλκιδέων

 Σαν σήμερα, πριν από 4 χρόνια, οι πολίτες του Δήμου Χαλκιδέων μου έκαναν τη μέγιστη τιμή να με εκλέξουν στο τιμόνι του. Μετά από 3 μήνες, τον Σεπτέμβριο του 2019, ανέλαβα καθήκοντα.
4 χρόνια που σήμερα μοιάζουν με 4 μέρες, γεμάτα δουλειά, ευθύνη, έργα, δράσεις, προβλήματα, συναισθήματα, σωστά και λάθη.
Νιώθω περήφανη, τυχερή και σίγουρα σοφότερη.
Περήφανη γιατί, παρά τις πρωτοφανείς υγειονομικές και περιβαλλοντικές συνθήκες, παρουσιάζουμε έργο ορατό και μετρήσιμο σε όλες τις Δημοτικές Ενότητες και τον Δήμο.... μας μεγαλύτερο και ισχυρότερο στον πανελλαδικό χάρτη.
Τυχερή γιατί στο διάβα των 4 αυτών ετών, γνώρισα και συνεργάζομαι με ανθρώπους που θα μείνουν για πάντα στην καρδιά μου, ένας μικρός προσωπικός μου θησαυρός. 
Σοφότερη γιατί έμαθα, κυρίως μέσα από τα λάθη μου και τα εμπόδια, ότι με σκληρή δουλειά και αληθινό σεβασμό στον συνάνθρωπο, αντέχεις και ξεπερνάς τα πάντα.
Σας ευχαριστώ όλους για τα 4 αυτά χρόνια.  Όλους εσάς που μου προσφέρατε την ευκαιρία να κάνω αυτό που αγαπώ περισσότερο στη ζωή μου. Να εργάζομαι για τον τόπο μου και τους ανθρώπους του.