Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2023

....το ευχαριστώ του Βασίλη

Υπάρχουν στιγμές στη ζωή ενος ανθρώπου που οι λέξεις δεν μπορούν νά περιγράψουν τά συναισθήματα και μια τέτοια για μένα είναι η σημερινή . 
Η τεράστια αγάπη του κόσμου είναι  η δύναμη μου νά συνεχίσω με τό ίδιο πάθος αλλά με περισσότερη εμπειρία και αποτελεσματικότητα , ένα τεράστιο ευχαριστώ λοιπόν σέ όλους εσάς είναι πραγματικά πολύ λίγο.Δεν υπάρχει όμως χρόνος που περισσεύει καθώς τά προβλήματα είναι πολλά και δύσκολα. 
Χθές έκλεισε μια εκλογική διαδικασία που σέ γενικές ήταν από όλους αξιοπρεπης και... χωρίς ακρότητες και έτσι επιβάλλεται νά είναι. 
Συγχαρητήρια σε όσους εκλέχθηκαν καί όλοι μαζί νά φανούμε αντάξιοι αυτών που μας τίμησαν και νά προσπαθήσουμε ουσιαστικά για τη Χαλκίδα μας με επικεφαλής την δήμαρχο μας Elena Vaka  που εκείνη έγραψε τη δική τής ιστορία. 
Θά ήθελα επίσης να ευχαριστήσω μέσα από τήν καρδιά μου τήν ομαδάρα μου, όλους αυτους τους ανθρώπους πού τά παράτησαν όλα καί στάθηκαν δίπλα μου όλες αυτές τίς δύσκολες μέρες και ιδιαίτερα βέβαια τη Φλώρα που ξεπέρασε τόν εαυτό τής αυτή τή φορά , τήν οικογένεια μου που με στηρίζει σέ κάθε βήμα μου  και τέλος τή μάνα μου ,που μου έδωσε από εκεί που είναι τη τεράστια δύναμη νά φτάσω μέχρι τό τέλος.