Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2023

Καραβάς Μπάμπης

Πολλα ευχαριστώ...και ένα μεγάλο συγνώμη..  

•Μεσα από τα βάθη της καρδιάς μου θα ήθελα να ευχαριστήσω κάθε έναν και κάθε μία από κάθε γωνιά του Δήμου Ερέτριας που στηρίξατε αυτήν την προσπάθεια..
•Ενα μεγάλο ευχαριστώ στους  συνεργάτες μου..Είμαι ευλογημένος που έδωσα αυτήν την μάχη με ανθρώπους που προσωπικά θαυμάζω..(δεν θα σας άλλαζα για κανέναν και για τίποτα)
•Ενα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένεια μου που ήταν δίπλα μου...Χωρίς εσάς δεν θα μπορούσα απλά!
•Ενα μεγάλο ευχαριστώ στην Αμάρυνθο μου...το 43% και η καθαρή πρωτιά που μας  δώσατε θα είναι.... χαραγμένη μεσα στην καρδιά μου για πάντα...
•Ενα μεγάλο ευχαριστώ στην αγαπημένη μου Ανω Βαθεια για το 60%
•Ενα μεγάλο ευχαριστώ για τις πρωτιές που μας χαρίσετε στο αγαπημένο μας Γυμνό και στην Καλλιθέα μας..
Αγαπημενη μου Αμάρυνθος. ...
Σου ζήτησα να πάρεις την υποψηφιότητα μου στα χέρια σου και το έκανες...
Σου ζήτησα να δώσεις απαντήσεις και τις έδωσες...
Ηρθε η ώρα να σου ζητήσω και ένα μεγάλο  συγνώμη..
Συγνωμη που δεν κατάφερα να σε εκπροσώπησω στον 2ο γύρο...
Η ευθύνη είναι αποκλειστικά δικιά μου και το βάρος αυτό θα το κουβαλάω μέσα μου για πάντα!!!
ΥΣ 1. Προς την κόρη μου...Μπορεί αγάπη μου να μην πατάγανε κόρνες για τον Μπαμπα σου...όπως ρώτησες...αλλά να είσαι σίγουρη πως ο Μπαμπας σου έπαιξε τίμια και καθαρά!!θα μπορείς να περπατάς μαζί του στο χωριό του με το κεφάλι ψηλά!!
ΥΣ 2.Η παράταξη μας που όλοι μαζί δημιουργήσαμε θα είναι πάντα εδώ,δίπλα σας κοντά σας...Με Αρχές,Ανιδιοτέλεια και Όραμα !!
ΥΣ 3 Ηρθε η ώρα να αφιερώσω χρόνο στην οικογένεια μου και στο παιδί μου...
Σας ευχαριστώ για όλες τις όμορφες στιγμές που ζήσαμε...Θα τις κουβαλάω μέσα μου για μια ζωή!

 apopsignomi: Κύριος, ειλικρινής και μπράβο του.