Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2017

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ

Με βαριά καρδιά δηλώνω την παραίτηση μου για προσωπικούς λόγους απο την ομάδα που αγάπησα και ανέβασα στην Α΄ ΕΠΣΕ στο ξεκίνημα της προπονητικής μου καριέρας. 
  Δυστυχώς τρέχω μόνος για όλα και αυτό με κούρασε πολύ, όσο και να αγαπώ την ομάδα αυτή δεν μπορώ να συνεχίσω γιατί είμαι μόνος σε όλα.
  Με την παραίτηση μου ευελπιστώ να  συσπειρωθούν και να δουλέψουν όλοι για το καλό της ομάδας γιατι η ομάδα χρειάζεται όλους μαζί σαν μια οικογένεια.
Θέλω να πώ ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους....
ποδοσφαιριστές μου που στάθηκαν δίπλα μου και με βοήθησαν απο την πρώτη στιγμή και που προσπάθησαν να με βοηθήσουν. Τους εύχομαι καλή συνέχεια τόσο ποδοσφαιρικά όσο και οικογενειακά.
Οι λόγοι είναι πολλοί και προσωπικοί γιατί απλά δεν μπορώ μόνος να τρέχω για όλα 7 μέρες την βδομάδα πιστεύω αυτό τα λέει όλα.
Θέλω να ξεκουραστώ και να επιστρέψω πιο δυνατός στο μέλλον σε όποια ομάδα και αν επιλέξω. Αυτή τη στιγμή θέλω να επιστρέψω δυνατός στη δουλειά μου και στην οικογένεια μου που παραμέλησα για την μεγάλη μου αγάπη την ομάδα του Α.Ο. ΚΟΣΚΙΝΩΝ

Με εκτίμηση,
Σάκης Νικολάου