Τετάρτη 22 Μαΐου 2019

Ο Νίκος Καμπούρης στο πλευρό της Τζοβάννας Γκόγκου

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ
ΝΙΚΟΥ ΚΑΜΠΟΥΡΗ

Με μεγάλη μου χαρά και τιμή ανακοινώνω την υποψηφιότητά μου στον συνδυασμό της υποψήφιας Δημάρχου Τζοβάννας Γκόγκου Λιαλιάρη , Βήμα στο Αύριο.Η Τζοβάννα  Γκόγκου μου ενέπνευσε την είσοδό μου στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού μας για ένα.....
πραγματικό Βήμα στο Αύριο,στον τόπο μας και στον Δήμο μας. Είναι η ώρα όλοι να αναλάβουμε τις ευθύνες μας απέναντι στους πολίτες.Σαν νέος άνθρωπος δεσμεύομαι να ολοκληρώσω το όραμά μου για την αναβάθμιση της ποιότητας της ζωής μας σε έναν σύγχρονο Δήμο που δεν θα έχει να ζηλέψει τίποτα σε σχέση με άλλους. Πιστεύω στα μεγάλα έργα που μπορούν να γίνουν και φιλοδοξούμε όλοι στον συνδυασμό μας να τα κάνουμε πραγματικότητα. Η συνεχής ενασχόλησή μου με τα πολιτιστικά δρώμενα και τον σύλλογο του οποίου την τιμή έχω να είμαι πρόεδρος, με έχει κάνει να πιστεύω ότι πρέπει να προσπαθήσω για το καλύτερο.

Με εκτίμηση
ΝΙΚΟΣ ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ
Ιδιοκτήτης Μεταφορικής Εταιρείας.