Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2021

Στο 90΄ η απάντηση Παπακωνσταντίνου

Καλημέρα από South Miami !
Κύριε Γκαρα με προκαλείτε αν και δεν θελω πλεον να ασχολουμαι με το ποδοσφαιρο !!! 
Ειναι παντως αληθεια οτι παρακολουθω  το Ευβοικο & το Ελληνικο οπως & το  Ευρωπαικο Ποδοσφαιρο .
Οπως ειναι αληθεια οτι κραταω επαφες με παρα πολλους Ευβοεις Παραγοντες κ οχι μονο και τους εχω ευχηθει ήδη  για την εναρξη της ποδοσφαιρικης Χρονιας και αυτο γιατι ειμαι ο Νομιμα εκλεγμενος Προεδρος εως το 2/2023 και εαν ημουν εκει θα ημουν ο Προεδρος ο εκλεγμενος όσο  και εαν προσπαθουσαν να το αποτρεψουν!!!
Παρ ολα αυτα ευχομαι δυναμη και υγεια στους Παραγοντες Ποδοσφαιριστες Προπονητες & Διαιτητες... οπως και προσοχη απο τους Φιλαθλους για να συνεχιζουν να προστατευουν το Αθλημα . 
Την Προτροπη μου βέβαια στους Ευβοεις παράγοντες την έδωσα προτού να Αποχωρήσω από το Ευβοϊκό Ποδοσφαιρο κ όχι μόνο, θεωρώντας ανίκανους να συνεχίσουν να προσφέρουν στο Ποδοσφαιρο μας οι συγκεκριμένοι (Πισχινας και Ρετσας )για τους λόγους  έχω προαναφερθεί στην τελευταία συνέντευξη .
Επίσης θέλω να επισημάνω ότι ξεκίνισαν και συνεχίζουν να καταστρέφουν και την Ευβοϊκή Διαιτησία με τις αποφάσεις τους χωρις βέβαια καμία ευθύνη των διαιτητών εξαιρώντας βέβαια την επιτροπή που είναι καλά παιδιά μεν αλλά είναι (yes man ) όπως ήταν όλα τα χρόνια και το δυο  Άτιμα ( προανέφερα παρά πάνω )που διοικούν τώρα το Άθλημα !!!!
Η Πιστη μου ότι η Εύβοια έχει παρά πολύ σπουδαίους ποδοσφαιράνθρωπους που μπορεί να οδηγήσουν το Ποδόσφαιρο μας εκεί που του Αξίζει ως μια από τις μεγαλύτερες ενώσεις στην Ελλάδα και όχι να είναι ουρά σκοτεινών πλευρών !!!!