Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2022

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

 " Επειδή με ρωτάτε πολλοί,
Πιστεύω πως κάθε Δημοτικός Σύμβουλος θα πρέπει να ενδιαφέρεται για όλα τα προβλήματα των κατοίκων του Δήμου, αλλά ο κάθε Δημοτικός σύμβουλος έχει σαν βάση την ενότητα του. Εγώ κατάγομαι από την περιοχή της ενότητας Διρφύων, είναι φανερό ότι τα προβλήματα της ενότητας αυτής με αγγίζουν περισσότερο. Έθεσα λοιπόν στην παράταξη μου θέμα, ένας εκπρόσωπος της ενότητας Διρφύων να μετέχει στο  προεδρείο του Δήμου, δεν έθεσα υποχρεωτικά τον εαυτό μου αλλά έναν από τους τρεις μας. Όταν η... παράταξη μου το αρνήθηκε τους δήλωσα ότι θα διεκδικήσω την εκπροσώπηση αυτόπροτεινόμενος, η παράταξη μου το αγνόησε.
Τα αποτελέσματα των εκλογών δικαίωσαν την απόφαση μου αυτή, πήρα περισσότερους ψήφους από την παράταξη μου.
Πιστεύω ότι κάθε έντιμος και υπεύθυνος έναντι των ψηφοφόρων του θα έκανε αυτό που έκανα και εγώ.
Παραμένω πιστός στις αρχές μου και θα αγωνιστώ για τα συμφέροντα όλων των δημοτών ως Ανεξάρτητος.

Με εκτίμηση 
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 
Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος
Δήμου Διρφύων Μεσσαπίων"