Παρασκευή 21 Απριλίου 2023

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Γιατί κάποιοι προσπαθείτε να μου ανεβάσετε την πίεση σήμερα; Πρωί πρωί δεν είχατε άλλη δουλειά να κάνετε και είπατε να τα βάλετε μαζί μου;
Διαβάστε προσεκτικά αυτά που θα γράψω.
Εμένα δεν μπορεί να με ελέγξει κανείς.
Η δήμαρχος κυρία Βάκα, η πρόεδρος του ΔΟΑΠΠΕΧ κυρία Αϊδίνη και ο αντιδήμαρχος έργων κύριος Γουρνής, ποτέ δεν τηλεφώνησαν για να μας κάνουν υποδείξεις, παρατηρήσεις και τέτοια κουραφέξαλα.
Ξέρουν καλά πως τους σέβομαι, τους εκτιμώ και τους..... ψηφίζω. Δεν το έχω κρύψει ποτέ και από κανέναν.
Αν τώρα αυτή η δημοτική παράταξη, δεν σεβαστεί τους δημότες και για κάποιους λόγους στηρίξει συμφέροντα και μαγαζάκια, τα περισσότερα από τα οποία είναι απέναντι σε κάθε εκλογική αναμέτρηση, δικαιωμά της και δικαίωμά μου να αποσύρω την εμπιστοσύνη μου προς αυτή.
Για να τελειώνουμε.
Τα πάντα στην ζωή μας είναι πολιτική και ας αφήσουμε το παραμύθι των δήθεν.
Η παράταξη της Δημάρχου θα καταθέσει ένα πρόγραμμα και για τον αθλητισμό και το οποίο πρόγραμμα θα δείχνει πως τον πρώτο λόγο έχει ο δημότης.
Αυτός που έχει αντίθετη άποψη, είναι βέβαιο πως θα στηρίξει το πρόγραμμα κάποιου άλλου υποψηφίου, είτε με το να είναι υποψήφιος, είτε με το να προτρέπει τους άλλους να ψηφίσουν αυτό που ο ίδιος θέλει.
Στις εκλογές οι δημότες θα επιλέξουν και θα εκλέξουν την δημοτική αρχή. Θα επιλέξουν δηλαδή πρόγραμμα και πρόσωπα.
Μετά τις εκλογές αυτά τα πρόσωπα που θα εκλεγούν θα αναλάβουν την υλοποίηση του προγράμματος και φυσικά στις όποιες διοικήσεις και επιτροπές θα υπάρχουν και αυτοί που δεν εκλέχθηκαν, αλλά είχαν συμμετοχή στον αγώνα για να πεισθούν οι δημότες και να κάνουν επιλογή.
Τι δεν καταλάβατε δηλαδή;
Θα δώσουν κάποιοι έναν προεκλογικό αγώνα για να ψηφιστεί ένα πρόγραμμα και μετά θα έρθουν αυτοί που το πολέμησαν, για να κάνουν κουμάντο;
Καθαρές κουβέντες κυρίες και κύριοι.
Τώρα θα σπάσουμε αυγά και θα φτάσουμε στην Κυριακή των εκλογών.