Τετάρτη 28 Ιουνίου 2023

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Εγώ κύριοι δεν έχω κανένα πρόβλημα. 
Εγώ ήμουν πάντα με την ίδια δημοτική παράταξη. Εσείς πρέπει να παραδεχτείτε πως καταλάβατε πως τα κουκιά δεν βγαίνουν και θέλετε να επιστρέψετε στην αγκαλιά μιας παράταξης την οποία πολεμήσατε με κάθε μέσον. 
Ποιος άραγε έχει το πρόβλημα; 
Κυρίες και κύριοι εσείς που πάντα ψάχνετε να γαντζωθειτε από κάπου και να μείνετε και ατσαλάκωτοι, εγω σας το λέω καθαρά.
Δεν μ' ενδιαφέρει καμία συμφωνία που θα κάνετε με τον..... οποιονδήποτε.
Εμείς θα είμαστε απέναντι και θα δείξουμε στους δημότες πόσο έχετε τσαλακωθεί. 
Δεν υπάρχει θέμα ενότητας και δεν υπάρχει το οτιδήποτε άλλο.
Δημόσια δήλωση συγνώμης για όλα και καμία συμφωνία για οποιαδήποτε θέση στην επόμενη 5ετια. Έτσι μπορεί και να κάνουμε ένα βήμα πίσω.
Κύριοι αν εξ αιτίας σας θα χάσει η παράταξη τις εκλογές, ας τις χάσει.
Καλύτερα να χάσει παρά να μπλέξει μαζί σας αν δεν ζητησετε συγνώμη.
Πείτε ότι θέλετε, εγώ την γνώμη μου δεν την αλλάζω.
Αν πάλι αγαπησατε ξαφνικά την δήμαρχο, τότε έχουμε πρόταση.
Να μην είσθε υποψήφιοι στις εκλογές, να την βοηθήσετε και μετά τις εκλογές να σας προσλάβει ως ειδικούς συμβούλους. Τι λέτε;