Δευτέρα 26 Ιουνίου 2023

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Μπορεί η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ να εχει αυτοδύναμη κυβέρνηση, μπορεί να αισθάνομαι κι εγώ νικητής, αλλά η στενοχώρια μου είναι μεγάλη και ο πόνος μου αβάσταχτος.
Τελικά η κυρία Τσαπανίδου έμεινε εκτός Βουλής και ο πόνος μου είναι αβάσταχτος. Φαίνεται πως η δικιά μου Πόπη είχε πάρει κι αυτή λάθος φόρα και της ήρθαν τα χειρότερα.
Εκτός από την κυρία Τσαπανίδου, πήγαν χαμένα και τα.... διαγγέλματα του κυρίου Γιώργου Κυτίνου από το Μπούρτζι, αλλά και του κυρίου Δημήτρη Αναγνωστάκη.
Κύριοι είστε μεταξύ αυτών που κάνατε κακό στον ΣΥΡΙΖΑ με τα όσα λέγατε και γράφατε εδώ και 2 χρόνια περίπου.
Ο λαός σας γύρισε την πλάτη και έχετε υποχρέωση να σεβαστείτε τον λαό και να τον αφήσετε στην ησυχία του.
Όσο για τον κύριο Ανδρουλάκη πήρε και αυτός το μήνυμα.  Δεν τα κατάφερε και οφείλει να ανοίξει τον δρόμο για την επόμενη ή τον επόμενο.